וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל מתוודה: "הבעיה הכי גדולה שלי היא שאני די עצלן"

הוולשי התבטא בציניות במהלך ראיון נדיר לכלי תקשורת ספרדי, שאר העיתונים חגגו ותקפו: "סוף סוף הוא מבין מה תקע לו את הקריירה". על האפשרות שיעזוב: "אולי בעתיד אזרוק הכל ואלך מכאן"

one

מעמדו של גארת' בייל בריאל מדריד הולך ונשחק. הוולשי אמנם פתח בשני משחקים בליגה הספרדית ואפילו כבש שער אחד, אבל מפתיחת העונה הוא מרבה להחמיץ והקהל בברנבאו מגיב בהתאם, עם קריאות בוז שמושמעות לעברו לעתים קרובות. במשחק האחרון מול לבנטה, שהסתיים ב-1:1 מאכזב, הבוז צרם במיוחד וגרם לזינדין זידאן להתייצב לימינו ולבקר את האוהדים.

כך או כך, גם התקשורת הספרדית לא מחבבת את הוולשי יתר על המידה. לכן הוא גם ממעט להתראיין לכלי התקשורת המקומיים, למעט מקרים נדירים. מקרה כזה התרחש השבוע, כשהתראיין לעיתון המוביל במדינה, "אל פאיס". הראיון פורסם הבוקר וכלל כמה פנינים, כולל התבטאות שנאמרה בציניות, אך התפרשה בצורה אחרת לגמרי על ידי שאר כלי התקשורת בספרד. "הבעיה הכי גדולה? אני חושב שהתשובה הכי טובה היא כזו - אני די עצלן", אמר בחיוך, כשהוא מתכוון לחייו האישיים.

עוד בנושא:

הקלאסיקו הראשון של העונה בליגה ייערך ב-23 בדצמבר בשעה 14:00
ריאל שוב נגד השופטים, ואסקס: "הקהל שרק בוז? כנראה שהוא רואה טוב"
אמש בליגה הספרדית: ריאל סוסיאדד נצמדה לפסגה עם 2:4 על לה קורוניה

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
תופסים אותו במילה. בייל/רויטרס

התקשורת הספרדית מיהרה לחגוג, כמובן, והבליטה את הציטוט בתור "התוודות", כביכול, על מה מונע ממנו להצליח בריאל מדריד. "בייל סוף סוף מודע לבעיה שתקעה לו את הקריירה", נכתב ב"אס". פרט לציטוט הזה, בייל התייחס למספר סוגיות נוספות. בנוגע לביקורות נגדו אמר ש"זה לא מעסיק אותי בכלל. לאנשים יש כל מיני דעות, והעיתונאים צריכים למכור עיתונים, אז הם כותבים וממציאים. אני רגיל לזה שכותבים עליי דברים רעים, ולא אכפת לי".

על השמועות שיעזוב את ריאל מדריד בחלון ההעברות בינואר (מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת המרכזית לקלוט אותו, על פי שלל דיווחים): "אין לי שום מחשבות לזרוק הכל ולעזוב. אולי בעתיד, אבל עכשיו? ממש לא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully