וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד עדיין מושלמת אחרי 2:4 על לה קורוניה

מסרבת לעצור: שבוע לפני המפגש שלה מול ריאל מדריד, סוסיאדד נצמדה לברצלונה בפסגה הספרדית עם רביעייה מרשימה. בילבאו גברה על ג'ירונה 0:2, ויאריאל וסלטה ויגו עם ניצחונות בכורה

one

צפו בתקציר ה-2:4 של סוסיאדד אצל לה קורוניה

המחזור השלישי בספרד נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. ריאל סוסיאדד ניצחה 2:4 את דפורטיבו לה קורוניה, בעוד אתלטיק בילבאו גברה בביתה 0:2 על ג'ירונה וסלטה ויגו (0:1 על אלאבס) וגם ויאריאל (1:3 על בטיס) חגגו ניצחונות בכורה העונה.

seperator

דפורטיבו לה קורוניה - ריאל סוסיאדד 4:2

זו לא טעות: ריאל סוסיאדד נצמדה היום לברצלונה בפסגת הליגה הספרדית, אחרי שגברה 2:4 על לה קורוניה והתייצבה בצמרת כשהיא עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. סוסיאדד השיגה את הניצחון במגרש החוץ בריאזור אחרי פתיחה פשוט מדהימה, שכללה שני שערים של חואנמי (3) ואסייר יראמנדי (4), שהעלו את האורחים ל-0:2 מהיר עם צמד בזק.

לה קורוניה העוד שוותה משערים של אדריאן (27) ופלורין אנדון (50), אבל ממש לפני הסיום האורחים שוב התאוששו היטב וכבשו צמד תוך שלוש דקות - דייגו יורנטה (83) ושוב יראמנדי (86) - כדי להמשיך את הפתיחה המושלמת, כשבמאזן הקבוצה הבאסקית המפתיעה עשרה שערים אחרי שלושה מחזורים.

ובשבוע הבא: הקבוצה הלוהטת של אוסביו מארחת את ריאל מדריד המסובכת, שניצחה רק פעם אחת בשלושת המחזורים הראשונים, לקרב מסקרן שיבהיר לאן מועדות פניהן של שתי הקבוצות.

חואנמי שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
3 מ-3. חואנמי/GettyImages

ויאריאל - בטיס 1:3

צפו בתקציר

נקודות ראשונות העונה לצוללת הצהובה, שנחלצה מפיגור ביתי והשיגה ניצחון שלישי רצוף במפגשים שלה עם בטיס. סרחיו לאון כבש מחזור שני ברציפות והעלה את האורחת ליתרון בנגיחה בדקה ה-11 אחרי הרמה של חואקין, אבל השוער אנטוניו אדאן התחכם ברחבה בדקה ה-32, איבד כדור לקרלוס באקה וראה את הרכש הקולומביאני חוגג שער בכורה במדי ויאריאל. סמו קסטייחו השלים את המהפך עם בעיטה מסובבת נפלאה בדקה ה-61, והמחליף הטורקי אנס אונאל סגר עניין עם שער בכורה משלו בדקה ה-77.

אתלטיק בילבאו - ג'ירונה 0:2

צפו בתקציר

ניצחון שני רצוף לבאסקים, הודות לשערים של איקר מוניאין (25) ואריץ אדוריץ הבלתי נגמר (53). את שניהם בישל אינאקי וויליאמס. הפסד ראשון לעולה החדשה שנותרה עם ארבע נקודה, לאתלטיק בילבאו יש שבע.

סלטה ויגו - אלאבס 0:1

צפו בתקציר

המפגש בין שתי הקבוצות שהפסידו בשני מחזורי הפתיחה הוכרע על ידי מקסי גומס בדקה ה-34, עם נגיחה מקרוב. האורוגוואי הגיע למאזן של שלושה שערים, כבר בשלושת האיומים הראשונים שלו על השער בלה ליגה. אלאבס לא מצליחה לכבוש בשלושת מחזורי הפתיחה לראשונה בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully