וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו הראשון של העונה בליגה ייערך ב-23 בדצמבר בשעה 14:00

נשיא ההתאחדות הודיע כי המפגש הראשון בין ריאל מדריד לברצלונה ייערך בשעה מוקדמת, כחלק מהפזילה לשוק הסיני ולמזרח הרחוק. סוכנו של דיבאלה: "מאמין שהוא יצטרף לריאל מתישהו"

one

הרפורמה בכדורגל הספרדי הופכת ממשית: נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית חאבייר טבאס הודיע הבוקר (שני) כי הקלאסיקו הראשון של העונה, המתוכנן להיערך בסנטיאגו ברנבאו ב-23 בדצמבר, ייערך בשעה שתיים בצהריים, זאת כחלק ממאמצי הליגה הספרדית לפנות לשוק הסיני ולמזרח הרחוק.

מדובר בבשורה של ממש לחובבי הכדורגל הספרדי. בשנים האחרונות נקבעו לא מעט משחקים של ברצלונה וריאל מדריד לשעות הצהריים כדי להנגיש את משחקיהן למזרח הרחוק, אולם הקלאסיקו שנחשב ליהלום שבכתר נשאר מחוץ לתחום ושוחק תמיד בשעות הערב, כנהוג.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
הפעם בשעת צהריים מוקדמת. מסי וראמוס במפגש הקודם/GettyImages

מדובר במשחק שיוקדם מהמחזור ה-17. הסיבה להקדמת המשחק היא השתתפותה של ריאל מדריד בגביע העולם לקבוצות, שייערך מה-6 עד ה-16 בדצמבר. ארבעה ימים לאחר מכן, אמור היה להתקיים הקלאסיקו על פי התוכנית המקורית, אולם הסמיכות למשחק החשוב והיוקרתי גרמו לריאל לבקש להקדים אותו, כדי שתוכל להתכונן אליו כראוי.

עוד בריאל מדריד: סוכן העל מינו ראיולה, שמייצג בין היתר גם את פאולו דיבאלה, בהתבטאויות מפתיעות על עתידו של החלוץ. ראיולה התראיין אמש באיטליה ואמר ש"אני מעריך שבסופו של דבר דיבאלה יעזוב את יובנטוס. יש הרבה אופציות טובות עבורו - ברצלונה קבוצה נהדרת, אבל אין הרבה מקום לבלוט בה. ריאל מדריד תהיה הכי טובה עבורו, וגם אמרתי לו את זה. אני מאמין שהוא יצטרף לריאל במוקדם או במאוחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully