וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט יהיה המרוויח העיקרי מההתחזקות של סטיב מילס בניקס"

כתב "ניו יורק פוסט" מסביר מדוע הסיכויים שמאמן דרושפאקה ישלב כוחות עם חברו הטוב בניקס הולכים וגוברים: "העזיבה של פיל ג'קסון מקרבת את בלאט, ממילא המעמד של ג'ף הורנאסק לא הכי יציב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ההחלטה של דיוויד בלאט להישאר לעונה נוספת בדרושפאקה הפתיעה רבים - בעיקר לאור העובדה שהקבוצה ירדה מנכסיה ואיבדה את כל שחקניה הבכירים - אבל נראה שמאחורי הצעד הזה יש לא מעט היגיון. המאמן הישראלי כבר הביע בפומבי את רצונו לחזור ל-NBA, ועל פי כל הסימנים, הקבוצה לה הוא מחכה יותר מכל היא ניו יורק ניקס, בה חברו הטוב מימי פרינסטון סטיב מילס משמש כנשיא.

מעמדו של מילס הולך ומתחזק בשורות הארגון לאחר עזיבתו של פיל ג'קסון, שהיה אמון על כל ההחלטות המקצועיות בשנתיים האחרונות. וזה, על פי כתב "ניו יורק פוסט" מארק ברמן, עשוי לסלול את דרכו של בלאט למשרת המאמן הראשי בניקס, אליה כבר התראיין בשנה שעברה.

"לסקוט פרי יהיו הרבה סמכויות, הוא יהיה זה שיערוך שיחות עם מנהלים אחרים, הוא ידאג למה שקורה ביומיום, אבל המילה האחרונה תהיה שייכת אך ורק לסטיב מילס. כל החלטה תעבור דרכו", הסביר ברמן את יחסי הכוחות החדשים אצל הניקס במסגרת ראיון לפודקאסט של כריס מאניקס. "ג'יימס דולן מרגיש שמאז שהוא מינה את מילס הוא נתן לו מספיק כוח בידיים, לכן הוא יקבל חופש פעולה כמעט מוחלט עכשיו. הוא חושב שלסטיב יש המון פוטנציאל, הוא סומך עליו, אבל חש שלא קיבל מספיק הזדמנויות או כוח כדי להראות כמה הוא מוכשר".

עוד ב-NBA:

פול פירס התפייס עם ריי אלן: "נוצר חיבור שבלתי אפשרי לשבור"
טים דאנקן מגייס תרומות לשיקום נזקי הוריקן "אירמה" באיי הבתולה
מקגריידי נכנס להיכל התהילה: "קשה לי להגיד לעצמי שמגיע לי"
עלילות דיוויד ואטורה באבן יהודה: שישי בצהריים עם בלאט ומסינה

דיוויד בלאט, מאמן כדורסל. יוסי ציפקיס
יושב ומחכה. בלאט/יוסי ציפקיס

לטענת ברמן, "זה אומר שמילס ינסה לקדם כל מיני דברים שניסה לקדם קודם לכן ולא הצליח. למשרת המאמן, למשל, יש למילס מועמד מוביל כבר לא מעט זמן - דיוויד בלאט. זה לא סוד שהם חברים טובים וזה לא סוד שמילס רצה אותו אפילו יותר מאשר פרנק ווגל בקיץ שעבר, אבל פיל ג'קסון הטיל וטו על המהלך ובחר דווקא בהורנאסק, בגלל שהייתה לו כימיה טובה איתו בראיון שעבר אצל הניקס. אבל עכשיו, כשמילס שולט בעניינים ופיל ג'קסון כבר לא נמצא, בלאט עשוי להגיע מהר יותר ממה שחושבים. הוא עשוי להיות המרוויח העיקרי מההתחזקות של מילס, ממילא מעמדו של הורנאסק רחוק מלהיות מובטח".

בשבוע שעבר התראיין בלאט לעמוד הפייסבוק FanSee והתייחס בין היתר לאפשרות שיחזור לאמן ב-NBA. "המטרה שלי אחרי השנה הזו היא לחזור ל-NBA, לכן לא רציתי להתחייב בשום מקום אחר ליותר משנה", אמר. "אני מקווה שיהיו לי אופציות שם בשנה הבאה, הוכחתי שאני מסוגל לעשות את מה שצריך. ואם לא, אז יש כמה אפשרויות על הפרק שאולי אבחר בהן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן ניו יורק ניקס ג'ף הורנאסק. AP
חייב לתקן את היחסים עם פורזינגיס/AP

הורנאסק חתום לעונה נוספת בניקס, אבל בחודשים האחרונים הוא נקלע לבעיה קשה, כשעל פי דיווחים הסתכסך עם הכוכב הצעיר קריסטאפס פורזינגיס, שאמור להיות הפנים של הניקס בשנים הקרובות. פורזינגיס, שמככב בימים אלו במדי נבחרת לטביה באליפות אירופה, אף נטש את ניו יורק לפני שיחת סיכום העונה עם הקבוצה, ככל הנראה בגלל מתיחות עם הורנאסק. "ג'ף חייב לשפר את היחסים עם פורזינגיס וחייב להראות שהצעירים של הניקס נמצאים במגמת שיפור כדי לשמור על המשרה שלו. אם לא, הם יחפשו מישהו אחר. וכמו שאני מבין את זה, המעמד של בלאט בניקס מתחזק יחד עם המעמד של סטיב מילס", אמר ברמן.

בלאט ניהל במהלך הקיץ משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב, אבל לא הגיע עמה להסכמות ובחר להישאר במפתיע בדרושפאקה, שתשתתף ביורוקאפ העונה. הישארותו בטורקיה, טוען ברמן, היא עדות נוספת לכך שהוא בונה על המשרה בניקס. "בלאט מאוד רוצה לחזור ל-NBA והוא טרח להזכיר את זה למילס המון פעמים בתקופה האחרונה. האם זו ההתאמה הכי טובה לניקס? אני לא בטוח ב-100 אחוז, בטח לא כשמדובר בקבוצה כזו צעירה, אבל זה הכיוןן ממה שאני מבין".

נשיא ניו יורק ניקס פיל ג'קסון לצד הג'נרל מנג'ר סטיב מילס. רויטרס
הכוח בידיים שלו עכשיו. מילס, משמאל, לצד פיל ג'קסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully