וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגריידי נכנס להיכל התהילה: "קשה לי להגיד לעצמי שמגיע לי"

כוכב העבר, שהופיע שבע פעמים באולסטאר והיה פעמיים מלך הסלים ב-NBA אך לא זכה באליפות, סיפק רגע נדיר של כנות: "קל להתמקד במה שלא השגת. מודה למי שהאמין בי גם כשלא האמנתי בעצמי"

שחקן NBA לשעבר טרייסי מקגריידי. AP
15 שנים ב-NBA. טרייסי מקגריידי/AP

טרייסי מקגריידי נכנס הלילה (בין שישי לשבת) להיכל התהילה של ה-NBA. מקגריידי פרש ב-2013 אחרי 15 עונות בליגה הטובה בעולם, במהלכן היה אחד מספקי הנקודות והכוכבים הגדולים בליגה, אך לא הצליח לזכות באליפות. בנאום הזכייה שלו, סיפק רגע של כנות נדירה בנוף הספורטיבי של ימינו, וסיפר כי אינו בטוח שהרוויח את מקומו בהיכל התהילה.

עוד בנושא

סטיב קר: "כולנו הסכמנו פה אחד שחייבים להחתים את עומרי כספי"
סוף לטנקינג? ראשי ה-NBA מנסים להעביר רפורמה בחוקי הדראפט
אייזאה תומאס הוצג בקליבלנד: "רוצה להפוך לשחקן הטוב בהיסטוריה"

שחקן NBA לשעבר טרייסי מקגריידי. AP
"למדתי את כוחו של התמדה". טרייסי מקגריידי/AP

"אישתי מכירה אותי, ופעם אחת היינו במעלית והיא ביקשה ממני להסתכל במראה ולהגיד לעצמי שמגיע לי להיות בהיכל התהילה", סיפר, "הייתה סיבה שהיא ביקשה את זה, והייתה סיבה לכך שלא הייתי מסוגל להגיד את המילים האלה. חלפו לי מיליון מחשבות בראש באותו הרגע. התחלתי לחשוב על שחקני NBA ענקיים שהשיגו דברים גדולים והשוויתי את עצמי אליהם.

"קל מידי להתמקד במה שאין לך ובמה שלא השגת, ואני אסיר תודה לאלה שהאמינו בי גם כשלא ממש האמנתי בעצמי. אנשים שראו בי את האיש ולא את הספורטאי. דבר אחד שלמדתי ב-15 שנים, זה הכוח של התמדה, אמונה ודחיפה קדימה גם כשהסיכויים נגדך, גם אם אנשים אומרים שלא תחזיק שלוש שנים בליגה, ומבקרים את מוסר העבודה שלך".

מקגריידי רשם שבע הופעות באולסטאר (ברציפות, 2001-2007), היה פעמיים בחמישיית העונה וזכה פעמיים בתואר מלך הסלים. את תחילת הדרך עשה בטורונטו, שבחרה אותה במקום התשיעי בדראפט 1997, ולשיאו הגיע באורלנדו ויוסטון. לאחר מכן עבר גם בניקס, דטרויט, אטלנטה, צ'ינגדאו הסינית ולבסוף בסן אנטוניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

החברים של מקגריידי מברכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully