וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס הוצג בקליבלנד: "רוצה להפוך לשחקן הטוב בהיסטוריה"

אחרי השלמת הטרייד, הרכז שהגיע במקום קיירי אירווינג הוצג רשמית, והקאבס ניסו להסיט את תשומת הלב מהפציעה. אלטמן: "לא רוצה שזו תהיה מסיבת עיתונאים על הירך שלו, הוא לא יעבור ניתוח"

שחקן קליבלנד קאבלירס אייזאה תומאס. AP
"מתרגש לשחק עם לברון ג'יימס". אייזאה תומאס/AP

אחרי לא מעט עיכובים ובעיות, קליבלנד ובוסטון הצליחו להשלים את הטרייד הכי גדול של הקיץ, ב-NBA, והערב (חמישי) הקאבס כבר הציגו את השחקנים החדשים שהגיעו תמורת קיירי אירווינג. סגנית האלופה קיימה מסיבת עיתונאים, בהשתתפות טיירון לו והג'נרל מנג'ר קובי אלטמן, שישבו לצידם את ג'יי קראודר, אנטה זיזיץ' וכמובן - אייזאה תומאס.

עוד בנושא

אייזאה תומאס על הטרייד: "זה עדיין כואב, נאמנות היא רק מילה"
קליבלנד סוחרת בבחירת הסיבוב הראשון שקיבלה בטרייד עם בוסטון
חילופי אש: ההתפתחויות המשונות סביב טרייד השנה ב-NBA

שחקני קליבלנד קאבלירס אנטה זיזיץ', ג'יי קראודר, אייזאה תומאס. אתר רשמי קליבלנד, אתר רשמי
תומאס, קראודר וזיזיץ'/אתר רשמי, אתר רשמי קליבלנד

באופן טבעי, לא מעט מתשומת הלב נשלחה לעברו של הירך הפצועה של תומאס, והוא נשאל כך כבר בפתיחה, אך אלטמן מיד התערב וענה במקומו. "אנחנו לא מתכוונים למהר עם זה, ולא לקבוע לוח זמנים לחזרה שלו", אמר ה-GM החדש, "המטרה היא להחזיר אותו עוד השנה לכשירות מלאה וליכולת המוכרת שלו. הוא לא יעבור ניתוח". כאשר העיתונאים המשיכו להתעקש ולשאול שאלות בנושא, אלטמן ענה: "אם אנחנו הולכים לדבר על אייזאה, אז בוא נדבר על אייזאה האולסטאר. אני לא רוצה שזו תהיה מסיבת עיתונאים על הירך שלו". לאחר מכן הסכים המאמן לו להגיד, אם כי זה לא מפתיע אף אחד, שהרכז לא יהיה כשיר לפתיחת העונה.

"אני מתרגש לשחק עם השחקן הכי טוב בעולם. זה שידוך משמיים", אמר תומאס על שיתוף הפעולה הצפוי שלו עם לברון ג'יימס, ולאחר מכן נשאל האם הוא מרגיש שאנשים המעיטו בערכו, והשיב בחיוך: "רק קצת". לאחר מכן אמר: "אני רוצה לבנות מערכת יחסים עם אוהדי הקאבס, ומצפה לזכות פה באליפות. אני רוצה להפוך לשחקן הכי טוב בכל הזמנים, כזה אני".

ג'יי קראודר, שאימו נפטרה בלילה בו סוכם הטרייד, סיפר כי הספיק לעדכן אותה על מעברו הקרוב. "לחשתי לה, 'אנחנו הולכים לקליבלנד'", סיפר והוסיף: "התקשרתי לאייזאה ישר כששמעתי על הטרייד, והוא אמר לי: 'מזל שאני הולך איתך'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully