וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס על הטרייד: "זה עדיין כואב, נאמנות היא רק מילה"

הרכז כתב באריכות ל"פליירז טריביון" על העסקה ששלחה אותו מבוסטון לקליבלנד: "אני מבין את המהלך אבל לא מסכים איתו, הוא לא שיפר את הסלטיקס. אני והקאבס זה שידוך מגן עדן"

שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. רויטרס
עדיין לא התאושש. תומאס/רויטרס

אייזאה תומאס הגיב היום (רביעי) פחות או יותר לראשונה לטרייד ששלח אותו מבוסטון לקליבלנד, בכתבה ארוכה אותה פרסם באתר "פליירז טריביון". הרכז החדש של הקאבס סיפר על שיחת הטלפון שקיבל מדני איינג': "הוא שאל על החופשה שלי, מה שלום המשפחה שלי, דברים רגילים. ואז היתה הפסקה קצרה, והוא אמר: "שלחתי אותך בטרייד". כזה פשוט. בלי מילים גדולות, בלי נאום גדול. "לאן", היה כל מה שיכולתי להגיד. "לקאבלירס. עבור קיירי". הבן הבכור שלי אמר: "לברון! לברון ג'יימס! אבא, אתה הולך לשחק עם לברון ג'יימס". אני הולך להתגעגע להיות שחקן בוסטון סלטיקס".

"כן, אני מודה: החרא הזה כאב. זה עדיין כואב", כתב תומאס. "זה לא שאני לא מבין את זה. ברור שאני מבין - זה עסק. דני הוא איש עסקים, והוא עשה מהלך עסקי. אני לא מסכים איתו, אישית, ולא חושב שבוסטון השתפרה אחרי הטרייד הזה. אין בי טינה. אני אדם בוגר ואני לא מרגיש שעשו לי עוול. זו זכותה של בוסטון להעביר אותי. כמו כן, במובנים רבים, זה לקח טוב - לא רק עבורי, אלא עבור הליגה כולה, עבור אוהדים והתקשורת, על איך מדברים על שחקנים שמחליפים קבוצות. חשבתי על קווין דוראנט שהחליף קבוצות בשנה שעברה, ואיך הפכו אותו לנוול.

"זה מה שהטרייד הזה יכול ללמד אנשים. אלא אם אתה שחקן חופשי, ב-99 פעמים מתוך 100, לבעלים יש את הכוח. כך שכששחקנים מועברים על ימין ועל שמאל, והם צריכים לשנות את חייהם בלי שיש להם מילה בכך זה לא ביג דיל, אבל כשזה מתהפך, ולשחקן יש את השליטה, פתאום זו שערורייה? זה אומר הרבה על המקום בו אנחנו נמצאים בליגה, ובחברה, ואומר על הדרך הארוכה שיש לנו לעשות".

עוד בנושא:

קליבלנד סוחרת בבחירת הסיבוב הראשון שקיבלה בטרייד עם בוסטון
חילופי אש: ההתפתחויות המשונות סביב טרייד השנה ב-NBA
אירווינג הוצג בבוסטון: "לא דיברתי עם לברון מאז שביקשתי טרייד"

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. GettyImages
אופטימי לגבי העונה הקרובה. תומאס/GettyImages

"אני מקווה שבפעם הבאה ששחקן יעזוב כשחקן חופשי ויקפצו עליו, אולי יחשבו פעמיים. אולי יסתכלו על הליגה, על מקרה כמו שלי, ויזכרו שנאמנות היא רק מילה. אי אפשר לסמוך עליה בעסקים. בו במן, כפי שאמרתי, זה עדיין כואב. אני לא פגוע ממישהו, או מרגיש שבגדו בי, אבל אני אנושי. אולי אני מתנהג קשוח על הפרקט ונראה כאילו יש לי קרח בוורידים, אבל זה דם. ויש לי לב כמו לכולם. וכשאני אומר שזה כואב, זה לא בגלל משהו שמישהו אחר עשה. זה בגלל מה שאני עשיתי. התאהבתי בבוסטון".

על השידוך עם קליבלנד כתב: "זה שידוך מגן עדן. לא כדאי לכם להתעסק עם הקאבס העונה, זו תהיה שנה נהדרת להיות אוהד הקבוצה ואני נרגש. בבוסטון היו עושים עלי שמירות כפולות ומשולשות. אתם חושבים שאפשר לעשות את זה כשאהיה על אותו מגרש עם השחקן הטוב בפלנטה? אני לא חושב. לא הגעתי לקליבלנד כדי להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully