וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס התפייס עם ריי אלן: "נוצר חיבור שבלתי אפשרי לשבור"

הסתיים אחד הסכסוכים המפורסמים ב-NBA בשנים האחרונות, ששוב עלה לכותרות לאחרונה: כוכבי האליפות של בוסטון הצטלמו יחד, פירס קרא גם לגארנט ורונדו שמסוכסכים עימו לפתוח דף חדש

אחד הסכסוכים הגדולים והמפורסמים ב-NBA בעת הנוכחית הגיע לסיומו. פול פירס פרסם הלילה (בין שבת לראשון) בחשבון האינסטגרם שלו תמונה לצדו של ריי אלן, ובכך סיים מתיחות מתמשכת בין השוטינג גארד האגדי לבין שחקני בוסטון בעונת 2007/08, שזכתה באליפות. "זה הזמן להחזיר את הלהקה. לא משנה מה קרה, יצרנו חיבור מיוחד שבלתי ניתן לשבור. פעם סלטיק, תמיד סלטיק", כתב פירס, כשהוא מתייג את חבריו לקבוצה לשעבר קווין גארנט ורייג'ון רונדו, שאף הם מסוכסכים עם אלן.

ראשיתו של הסכסוך ב-2012, אז אלן, שהיה חלק מהביג ת'רי של הסלטיקס לצד פירס וגארנט, דרש מהסלטיקס טרייד מבלי שיידע את חבריו לקבוצה. הצעד של אלן, שעבר למיאמי והספיק לזכות איתה בעוד אליפות ב-2013, היה גם זה שבסופו של דבר פירק את השושלת,. אלן עבר ליריבה הכי גדולה של הסלטיקס במזרח, חיזק אותה, והצליח להרגיז את אוהדי הסלטיקס וגם את חבריו לקבוצה, שמאז הפסיקו לדבר איתו.

צפו: כוכבי האליפות של בוסטון מסבירים מדוע הפסיקו לדבר עם אלן

לאחרונה הסכסוך עלה שוב לכותרות בארצות הברית. בחודש מאי ערכה בוסטון של עונת 2007/08 פגישת מחזור, ואלן היה היחיד שלא הוזמן. בראיון משותף שקיימו גארנט, פירס, רונדו וגלן דייויס לאור המאורע, הסביר ה"ביג טיקט" מדוע נשמר הנתק עם אלן כל כך הרבה זמן ולא התפוגג עם השנים: "כשהתכוננו לפגישת המחזור הזו, דיברנו עם מי כל מי שאנחנו מחשיבים לויאליים, מי שבאמת היה חלק מהחבורה הזו. אם להיות כן - ריי אלן החליט ללכת למיאמי וזה הרגיש כאילו הוא ממשיך הלאה. הוא עזב כדי לזכות בעוד אליפות, וברגע הזה הוא כבר הפך להיות נפרד מאיתנו".

פירס סיפר באותה הזדמנות ש"אני הייתי פגוע באופן אישי מאיך שהדברים התפתחו עם ריי. אני לא בריב עם אף אחד מחבריי לקבוצה, אבל ריי פגע בי. כולנו דיברנו כל יום, בילינו זה עם זה, שמרנו על קשר צמוד, ואלן פשוט עזב בלי לומר מילה".

במרוצת השנים נפוצו שלל סיפורים על חוסר החיבור בין אלן לבין שאר שחקני בוסטון באותה תקופה. השוטינג גארד האגדי נחשב הוגדר על ידם כ"סנוב מתנשא", לדברי רייג'ון רונדו, ובמקרים רבים סירב לבלות איתם מחוץ למגרש. במהלך השנה האחרונה רונדו אף אמר ש"הדם של ריי לא היה ירוק. הוא עבר ליריבה הכי גדולה שלנו, וזה משהו שלא עושים בספורט. היום זה יחסית נפוץ, אבל פעם זה היה כלל שפשוט אסור להפר". למחרת, העלה אלן לפייסבוק תמונה כשחקן מיאמי לצד רייג'ון רונדו, וכתב: "הכוח לדחוף את הגבולות".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

גם רונדו יסלח? פוסט הפייסבוק העוקצני של ריי אלן, לפני מספר חודשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully