וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: אבי איבגי הציל פנדל בדקה ה-97 והעניק לנצרת עילית ניצחון

השוער הוותיק מנע שער מעוז פרץ וקבוצתו חגגה 2:3 דרמטי על הפועל רמת גן. ניצחון בכורה להפועל ראשון לציון בצל מחאת האוהדים נגד אייל ברקוביץ', 0:3 על מרמורק. נשר עדיין ללא ניצחון

שוער הפועל נצרת עילית, אבי איבגי. שלומי גבאי
גיבור היום. אבי איבגי/שלומי גבאי

שלושה משחקים השלימו הערב (שני) את המחזור הרביעי בליגה הלאומית כשהפועל ראשון לציון הביסה בצל מחאת האוהדים נגד אייל ברקוביץ' את הפועל מרמורק 0:3. שוער הפועל נצרת עילית אבי איבגי עצר פנדל בדקה ה-97 והעניק לקבוצתו ניצחון 2:3 על הפועל רמת גן המאכזבת של אריק בנאדו.

הפועל מרמורק – הפועל ראשון לציון 3:0
בצל מחאת האוהדים המתגברת, הקבוצה של ניר ברקוביץ' השיגה ניצחון ראשון העונה על העולה החדשה, לה זה כבר הפסד ליגה שלישי. גיל יצחק (32) וצ'קומה אוגו (85) ומור שקד (90) כבשו לזכות ראשון לציון שמקווה לצאת עם הניצחון הזה לדרך חדשה ורגועה יותר.

עוד בנושא
אוהדי הפועל ראשון לציון לעירייה: חשפו את כל המידע על תקופת איל ברקוביץ'
הפועל קטמון עוזבת את האצטדיון בנס ציונה וחוזרת לטדי
בצל הביקורות: עיני יכנס מסיבת עיתונאים. סלמן ירוץ בבחירות?

הפועל נצרת עילית – הפועל רמת גן 2:3
ניצחון שני רצוף לנצרת עילית, הפעם על החבורה המאכזבת של אריק בנאדו. הרגע הדרמטי במשחק הגיע בתוספת הזמן כשבמצב של 2:3 לקבוצה הביתית השופט העניק להפועל רמת גן פנדל. עוז פרץ ניגש לבעוט, אבל השוער הוותיק אבי איבגי הציל והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. יהב גורפינקל העלה את הקבוצה הצפונית ליתרון (19), עופרי ארד (25) ולירון רוטמן (36) הפכו את התוצאה לזכות רמת גן. אבל נצרת עילית הגיבה במהפך משלה אחרי שגורפינקל (52) כבש את השני שלו וז'וליו סזאר (77) הוסיף את השלישי.

עירוני נשר – הפועל עפולה 2:1
עירוני נשר עדיין ללא ניצחון אחרי הפסד ביתי לקבוצה של בני בן זקן. בריאו ג'ונס העלה את נשר ליתרון (23). מתיאס מרטין (52) ונתנאל גולדמן (76) סידרו לעפולה את המהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully