וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ראשון לציון לעירייה: חשפו את כל המידע על תקופת איל ברקוביץ'

11.9.2017 / 17:57

ההסלמה נמשכת: קבוצת המוחים שיגרה מכתב שדורש "לדעת מי מבני משפחתו של איל ברקוביץ' עובדים במועדון, האם הם התקבלו לתפקיד לאחר מכרז כחוק, ומה היה שכרם החודשי"

הפגנת אוהדי הפועל ראשון לציון נגד איל ברקוביץ' מחוץ לבית ראש העיר. איל לידור, מערכת וואלה!
המחאה נמשכת/מערכת וואלה!, איל לידור

הסלמה במחאת אוהדי הפועל ראשון לציון נגד איל ברקוביץ' וראש העירייה דב צור. אחרי אירועי יום שישי וההפגנה שערכו כ-100 מאוהדי הקבוצה מול ביתו של צור, נשלח היום (שני) מכתב מטעם קבוצת המוחים בבקשה שהעירייה תחשוף את כל המידע על התנהלות המועדון בתקופתו של ברקוביץ'.

במכתב אותו שלח תושב העיר אייל לידור, מוביל קמפיין "הקוסם שהעלים את הקבוצה" שהכריז לאחרונה על כוונתו להתמודד למועצת העיר, מבקשת קבוצת המוחים "לדעת מי מבני משפחתו של איל ברקוביץ' עובדים במועדון והאם הם התקבלו לתפקיד לאחר מכרז כחוק".

עוד מבקש לידור "לדעת מה היה שכרם החודשי, לפי כל חודש וחודש, של כל אחד מבני משפחת ברקוביץ' לשנים 2016 ו-2017, והאם שולמו הוצאות מחוץ לתלוש השכר, כגון החזר דלק ואש"ל".

כזכור, ברקוביץ' קיבל את הקבוצה מעיריית ראשון לציון בקיץ 2015 לתקופה של 10 שנים. בשתי העונות המלאות שלו בראשון לציון שיחקה הקבוצה בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית ולא נאבקה על עליית ליגה. חלק מהצהרותיו בתחילת הדרך נופצו כלא היו (הבטיח שבקבוצה שלו לא ישחקו זרים, אבל אוגו אזוצ'וקוו הניגרי הגיע בקיץ) ואת העונה הזו פתחה הקבוצה, אותה מאמן האח ניר ברקוביץ', עם נקודה אחת בשלושה משחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב המלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully