וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: דאגה רבה אחרי הפתיחה הרעה, עניין הכושר הגופני ייבדק

10.9.2017 / 7:55

בקבוצה מודאגים אחרי ה-2:0 לעירוני קרית שמונה. גורם בקבוצה: "ראובן עטר הגיע מאוחר, אי אפשר להפיל עליו את כל התיק". המאמן רוצה לחזק את הקבוצה עם בלם או קשר אחורי

שחקן מ.ס אשדוד, מאוריסיו. לירון מולדובן
מאוריסיו מתוסכל/לירון מולדובן

דאגה רבה במ.ס. אשדוד מהפתיחה הרעה של הקבוצה בעקבות ההפסד אמש (שבת) 2:0 לעירוני קרית שמונה. אחרי שלושה מחזורים אין לקבוצה של ראובן עטר נקודה והיא היחידה בליגת העל שסיימה את כל משחקיה עד כה רק במאזן של הפסדים.

בשלב הזה, המאמן הוא לא הכתובת העיקרית לטענות, למרות שאין אחד שיוצא חסין בתקופה כזו. "ראובן הגיע מאוחר והקבוצה לא הוכנה טוב לעונה הזו, כך שאי אפשר להפיל עליו את כל התיק", אמרו גורמים במועדון. יחד עם זה, קיימת בקבוצה ציפייה שהמאמן יצליח להוציא יותר גם מהסגל הזה. במועדון מתכוונים לבדוק לעומק את עניין הכושר הגופני במטרה לפענח מדוע בכל שלושת המשחקים עד כה, היתה אשדוד טובה במחצית הראשונה וחוותה נפילה דרמטית באיכות המשחק במחצית השנייה. "אם יש לנו בעיה בכושר הגופני צריך לטפל בה", אמרו בקבוצה. "כאילו השחקנים חוזרים מההפסקה למחצית השנייה בלי אותה היכולת. ההבדל בין המחציות זועק לשמיים ולא במקרה הפסדנו את כל המשחקים עד עכשיו במחצית השנייה".

עוד בנושא:

סילבס: "התוצאה הייתה יכולה להיות הפוכה", עטר: "עכשיו אנחנו בבעיה"
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

אוהדי מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
מודאגים. אוהדי מ.ס. אשדוד/לירון מולדובן

המאמן ראובן עטר מעוניין להתחזק בשחקן נוסף אפילו שחלון ההעברות נסגר. הקבוצה יכולה לרשום שחקנים חופשיים ועטר רוצה קשר אחורי או בלם שאינם רשומים בקבוצה אחרת. לאשדוד יש מקום לרשום זר נוסף וזו תהיה המטרה מבחינת המאמן בזמן הקרוב. שחקנים בקבוצה נשמעו אמש מיואשים: "אם הפסדנו בבית למכבי פתח תקווה ולקרית שמונה, איפה נעשה נקודות?", שאל אחד השחקנים בתסכול.

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully