וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "התוצאה הייתה יכולה להיות הפוכה", עטר: "עכשיו אנחנו בבעיה"

מאמן קרית שמונה ניסה לשמור על פרופורציות אחרי הניצחון הראשון של קבוצתו העונה: "אולי זה ייתן לנו ביטחון להמשך". מאמן אשדוד אחרי עוד הפסד: "היו פערים בין ההתקפה להגנה"

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. לירון מולדובן
"עושים עניין ממערכים". סילבס/לירון מולדובן

עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון העונה בחוץ על מועדון ספורט אשדוד 0:2. זוהי הפעם הראשונה בה הקבוצה הצפונית משחגה ניצחון חוץ באצטדיון הי"א. אשדוד מצידה עם שלושה הפסדים רצופים מתחילת העונה ועדיין מחפשת נקודות ליגה ראשונות.

מאמן עירוני קריית שמונה חיים סילבס אמר בסיום: "בקלות הייתה יכולה להיות תוצאה הפוכה. אולי הניצחון הזה ייתן לנו יותר ביטחון. אחרי הגול הראשון המשחק נפתח לגמרי ואפשר היה לעשות יותר גולים. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. אולי המשחק הזה ייתן לנו יותר ביטחון. במחצית הראשונה אשדוד הייתה יותר טובה מאיתנו. אמרתי מתחילת השנה שאנחנו עושים עניין גדול מדי בעניין המערכים. הקבוצה צריכה להיות מוכנה לשחק בכמה וכמה שיטות וזה מה שיהיה".

עוד בנושא
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את בני יהודה 1:2
עדן בן בסט: "אנחנו חיים בתוך חלום ואני רוצה שזה ימשיך"

ראובן עטר, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן, מערכת וואלה! NEWS
"בחצי השני זה לא עבד". עטר/מערכת וואלה! NEWS, לירון מולדובן

מנגד, מאמן אשדוד ראובן עטר הודה כי מצבה של קבוצתו לא טוב. לדברי עטר: "אנחנו בבעיה כרגע, המצב שלנו לא טוב. היו הרבה פערים בין ההתקפה להגנה. בסך הכול לא שיחקנו טוב. קרית שמונה קבוצה יותר טובה. במחצית הראשונה הצלחנו איכשהו לעצור אותם. בחצי השני זה לא עבד. הורחק לנו בלם (ניר ברדע) במשחק הקודם, כשהוא יחזור יהיו יותר אופציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully