וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "אנחנו חיים בתוך חלום ואני רוצה שזה ימשיך"

חלוץ הפועל חיפה היה מאושר אחרי ה-1:2 של קבוצתו על בני יהודה, ששמר את קבוצתו על מאזן מושלם בליגה. יוסי אבוקסיס: "זה היה משחק רע שלנו. נמשיך הלאה ונתקן את מה שצריך"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה גברה הערב (שבת) 1:2 על בני יהודה ועלתה למקום הראשון בטבלה, כשהיא מחזיקה במאזן של מושלם ו-9 נקודות מ-9 אפשריות. מדובר בפתיחת העונה הטובה ביותר של האדומים מאז עונת 2010/11.

המאמן המנצח, ניר קלינגר: "תשע מתשע לא מרשים אותי בכלל. מה שכן מרשים זה היכולת שלנו במחצית הראשונה, אני חושב שהשחקנים עשו משחק יוצא מן הכלל והגיע לנו הניצחון. אני רוצה שזה יימשך,ושלא נוריד את הרגל מהגז. יש שיפור גדול, אנחנו משחקים בצורה מאוד אגרסיבית ונראה כרגע שאנחנו לא נאיבים יותר. צריך לשמור על השחקנים על הקרקע. הסגל שלנו לא אורך, אבל איכותי מאוד. יש לנו מטרה ברורה ומוצהרת: אנחנו רוצים להחזיר את הקהל ליציעים. יש קבוצה טובה ומחויבת".

עדן בן בסט, שחגג יום הולדת 31: "איזה כיף. האמת שביקשתי ניצחון ושער, תודה לאל. אשקר אם אגיד שחלמתי על פתיחה של 9 מ-9. כל עוד אנחנו למעלה אנחנו נמשיך לנסות להשיג ניצחון בכל משחק. אנחנו רוצים להסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים. אנחנו חיים בתוך חלום ואני רוצה שזה ימשיך. צריך להגיד גם מילה טובה לקהל שתמך ודחף".

המאמן המפסיד, יוסי אבוקסיס: "כמו שאחרי משחקים טובים לא היללתי, אז אחרי משחק לא טוב לא אגיד דברים רעים. משחק לא טוב שלנו. מבחינה הגנתית היינו קטסטרופליים, לא משהו שאנחנו רגילים לראות מתחילת השנה, אבל זה קורה. נמשיך הלאה ונתקן מה שצריך. לא נשברנו בעשרה שחקנים וניסינו להשוות אבל בכללי זה היה משחק רע שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully