וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמייה טגה: "לא נותרה לי ברירה אחרי השיחה עם סגל"

7.9.2017 / 10:52

"לרגע אחד סלובו ושי לא אמרו לי שלא רוצים אותי, לפני שבועיים הופתעתי לשמוע שאייל סגל אומר שהם לא מאמינים שאשחק". אמייה טגה מסביר למה עזב את נתניה. אייל סגל: "הוצעו לו שני תפקידים באותו שכר"

אמייה טגה מכבי נתניה. ניב אהרונסון
לילה ללא שינה. אמייה טגה/ניב אהרונסון

בבוקר שאחרי ההודעה שלו על עזיבת מכבי נתניה, אמייה טגה עושה סדר בדברים. "לא חשבתי שזה יסתיים כך", אמר. "היה לי לילה קשה מאוד. אני חושב שרק בארבע לפנות בוקר הצלחתי לעצום את העיניים אחרי אינספור הודעות שקיבלתי מאוהדי מכבי נתניה ומחברים".

אז מה קרה שם?

"הגעתי לעונה הזו במטרה לשחק ולהיות שחקן תורם למכבי נתניה. אני אוהב את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. מדובר בצוות מאמנים אדיר. אנשים נפלאים. לרגע אחד, לאורך כל הקיץ הזה, הם לא אמרו לי שהם לא רוצים אותי או שאני לא בתכניות שלהם. היתה לנו שיחה לפני כחודש ודיברנו על כל הקטע המקצועי. הם שאלו איך אני מרגיש עם זה שאני לא משחק ולא משולב ואמרתי להם שזה בסדר ושאני חי עם זה בשלום ושאני אתאמן חזק ואוכיח להם על הדשא שמגיע לי לשחק. הם אמרו לי בסדר גמור ושהם עומדים מאחוריי ובכך הכל הסתיים".

עוד בנושא:

סלובודן דראפיץ': אמייה טגה חייב להיות חלק מהמועדון שלנו"
אמייה טגה עוזב את מכבי נתניה: "לא הסוף עליו חלמתי"

אמייה טגה, מכבי נתניה, חוגג. מגד גוזני
"הופתעתי לשמוע שאייל אומר שסלובו ושי לא מאמינים שאשחק ולא חושבים שיהיה לי מקום בסגל של 22שחקנים". אמייה טגה/מגד גוזני

ומה קרה אחרי זה?

"ביום שישי לפני כשבועיים הוזמנתי לפגישה עם הבעלים אייל סגל. זה היה בתשע בבוקר ואמרתי למזכירת המועדון שיש לי בשעה הזו אימון, אז היא אמרה שזה בסדר ושאייל רוצה שניפגש. בשיחה הזו הופתעתי לשמוע שאייל אומר שסלובו ושי לא מאמינים שאשחק ולא חושבים שיהיה לי מקום בסגל של 22שחקנים. אמרתי לו שזה לא מה שהם קבעו איתי וזה לא מה שסוכם בינינו, אבל הוא טען שזה מה שנאמר לו".

יכול להיות שהם באמת אמרו לו את זה אחרי השיחה הראשונה ביניכם?

"אני לא יודע ואני לא נכנס לזה. אני קורא במקומונים כאן התבטאויות שלהם כלפיי כבר חודשיים ורואה שהם רק מדברים בשבחי מבחינה מקצועית ושאני עוד אתרום למכבי נתניה ולכן הופתעתי מהשיחה עם אייל".

סגל הציע לך להיות בתפקיד מנטור של שחקנים שעולים לבוגרים והבהיר שהוא לא יפגע לך בשכר.

"זה נכון. זו אמת. אני אומר רק את האמת. אייל אמר לי שאהיה יושב ראש מחלקת נוער, שאהיה מנטור לשחקנים שעולים מהנוער לבוגרים ושאכן לא אפגע בשכר שלי אבל לא יכולתי לקבל את זה".

למה?

"כי אני רוצה לישון טוב בלילה. אני רוצה להסתכל על עצמי בראי ולדעת שאני עושה את הדבר הכי נכון. ברגע שאייל אמר לי שהצוות המקצועי כבר לא חושב שיש לי מקום בזמן שסיכמתי איתם אחרת, לא יכולתי להישאר במכבי נתניה. אתה חושב שזה קל לי לעזוב? מה, אבא שלי איש עשיר שאני יכול להרשות לעצמי לקום וללכת? אבל לא היתה מבחינתי שום ברירה אחרי השיחה איתו. לקח לי קצת זמן להתארגן ולטפל בעניינים שלי מול עורך הדין ואתמול הוצאתי את ההודעה על העזיבה".

אתה פגוע ממכבי נתניה?

"אני אפילו לא רוצה לומר את המשפט הזה. קשה לי להגיד אותו. אני כל כך אוהב את המועדון הזה. הילדים שלי גדלו לתוך המועדון הזה. אני חלק ממכבי נתניה. אני רוצה לעזוב עם כמה שפחות בלגאן וכותרות".

תמשיך לשחק כדורגל?

"אני רוצה לבדוק את זה מבחינת משפטית כי אנחנו אחרי סגירת חלון ההעברות. בעקרון אני לא פרשתי ואני רוצה לשחק אבל צריך לראות מה עושים. בינתיים אני הולך לתחום הלימוד. אני אלמד משפטים, כך שהחיים שלי יהיו מלאים מאוד מעכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בעלי מכבי נתניה אייל סגל חוגג. מגד גוזני
הגיב לדברים של טגה. אייל סגל/מגד גוזני

אייל סגל הבעלים של מכבי נתניה הגיב לדברים של טגה ואמר: "זה נכון שנפגשנו לפני כשלושה שבועות ב-6 עיניים. הצבתי לו מראה ואמרתי לו שעל פי משחקי האימון וגביע הטוטו מקומו לא מובטח ב-18 וזה לא לכבודו. זה נכון,הוא ציין שבתחילת העונה שוחח עם שי ברדה ואמר לשי שהוא משוכנע שהוא יצליח לחזור לקדמת הבמה ושי שמח שאלו פני הדברים ולכן הוא ממשיך להלחם על מקומו. הסברתי לטגה שבליגה הלאומית הוא היה בקצה הספסל והשתדרגנו ב10 שחקנים כך שהסיכוי שלו נמוך. שי ברדה טען שממש לא כך הוא הגיב, ההפך הוא יותר מהסביר לו שדקות משחק זה יהיה נושא בעייתי העונה".

"לטגה הוצעו שני תפקידים, החשוב מבין השניים היה להיות המנטור של השחקנים הצעירים שעולים לבוגרים. שכרו בהצעה אמור היה להישאר כשכרו ותנאיו בהסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully