וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': אמייה טגה חייב להיות חלק מהמועדון שלנו"

7.9.2017 / 10:05

מכבי נתניה ערכה מסע"ת לקראת רעננה (א', 19:00), המאמן התייחס לפרידה מהקשר: "לא הכרתי בחור כזה בחיים, יש לו מקום גם בצוות הניהולי". דני עמוס: "כשנייצב את ההגנה נעשה עונה טובה"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
מתכונן לרעננה. סלובודן דראפיץ'/שלומי גבאי

בצל עזיבתו של אמייה טגה ולקראת המשחק נגד הפועל רעננה ביום ראשון (19:00), מכבי נתניה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה דיברו המאמן סלובודן דראפיץ' והשוער דני עמוס.

דראפיץ' התייחס לעזיבה של טגה ואמר: "לא הכרתי בחור כזה בחיים. אנחנו מאוד רוצים שהוא יהיה חלק ממכבי נתניה והיא צריכה לעשות את זה בצורה הכי טובה שיש ולא כמו פעם שנפרדו לא יפה משחקנים. אמייה טגה הוא אישיות שלא ראיתי בכדורגל ויש לו מקום אצלנו גם בצוות הניהולי. אני מקווה שהוא יהיה פה. מהשנה שעברה כשחתמנו איתו על חוזה, רציתי לראות אותו. המועדון הולך יותר לכיוונים של אביב אברהם, עלי מוחמד ודידייה קוגבנייה. לא רצינו לעצור את הקו הזה של המועדון, אבל אין ספק שטגה חייב להיות במועדון שלנו".

על היכולת של קבוצתו: "אנחנו רוצים לראות את הקבוצה משחקת טוב יותר כמו מול באר שבע, אבל שזה לא יהיה חד פעמי. אני מקווה ששחקנים יבינו שאי אפשר לשחק משחק אחד טוב ואחד לא טוב, אם נשמור על יציבות יהיה עתיד ורוד למכבי נתניה".

עוד בנושא:

אמייה טגה עוזב את מכבי נתניה: "לא הסוף עליו חלמתי"
שלומי אזולאי: "רוצה לתקוע יתד בהרכב מכבי חיפה ולהתפתח כשחקן"
אלישע לוי: "חלק מהביקורות פוגעות ובאות ממקום של אינטרסים"

דני עמוס מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מתאקלם למדים החדשים. דני עמוס/יוסי ציפקיס

דני עמוס, שהצטרף לנתניה ממכבי פתח תקוה הקיץ, אמר: "אני מבסוט כאן וטוב לי. למדתי להכיר אנשים נפלאים וחמים. אנחנו תוך כדי בנייה, עובדים באימונים ובאסיפות וידאו. תמיד יש עליי לחץ להוכיח את מה שאני שווה. אני פה כדי לעזור ולכוון, כשנייצב את ההגנה נעשה עונה טובה".

נתניה פתחה את העונה עם תיקו 1:1 מצוין מבחינתה בחוץ מול הפועל באר שבע האלופה, אך איבדה שתי נקודות בצורה כואבת ב-2:2 הביתי מול הפועל עכו כשספגה שוויון ממש לקראת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully