וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמייה טגה עוזב את מכבי נתניה: "לא הסוף עליו חלמתי"

6.9.2017 / 21:20

היהלומים הודיעו על שחרורו מהסגל של הקשר בן ה-32 שהפך לאחד השחקנים המזוהים עם הקבוצה אך מיעט לשחק: "הוא דמות ומודל לחיקוי". טגה: "כבר לא אלבש את החולצה בצהוב שחור"

אמייה טגה מכבי נתניה. ניב אהרונסון
פעיל מרכזי למען עולי אתיופיה. טגה/ניב אהרונסון

מכבי נתניה הודיעה הערב (רביעי) על שחרורו של אמייה טגה משורות המועדון. טגה בן ה-32 הוא אחד השחקנים הפעילים המזוהים ביותר עם היהלומים, הוא בוגר מחלקת הנוער של המועדון ושיחק בו בין 2004 ל-2010. הוא שב לנתניה ב-2015 ובשנים אלו התפרסם כאחד הפעילים המרכזיים במאבקם של עולי אתיופי למען הכרה ציבורית בישראל. כעת נתקבלה החלטה מקצועית במועדון להיפרד מהשחקן.

עוד בנושא
שלומי אזולאי: "רוצה לתקוע יתד בהרכב מכבי חיפה ולהתפתח כשחקן"
אלישע לוי: "חלק מהביקורות פוגעות ובאות ממקום של אינטרסים"
בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ראשון לציון 0:2 במשחק אימון

בהודעה שפורסמה מטעם נתניה נאמר כי: "המועדון רוצה להודות מקרב לב לאמיה, על שנים רבות ונפלאות במועדון. מגיל ילדים ועד לשנים רבות בקבוצה הבוגרת של המועדון, שנים בהם היווה אמיה דמות למודל וחיקוי, דמות אשר לימדה רבים, ואנו בטוחים שעוד תלמד, שכדורגל זה הרבה יותר מרק ספורט.המועדון מאחל לאמיה טגה הצלחה רבה בכל אשר יבחר בעתיד, ואנו בטוחים כי העתיד יאיר לו פנים, בכל אשר יבחר. אוהבים אותך אמיה".

יש לציין כי לטגה, שמיעט לשחק בעונה שעברה בלאומית וגם בתחילת העונה הנוכחית, הוצע בשבוע שעבר להמשיך בקבוצה במתכונת הקיימת או לקחת על עצמו תפקיד של מנטור שיכוון ויסייע לשחקנים צעירים העולים ממחלקת הנוער. הקשר החליט בסופו של דבר לוותר על שתי ההצעות ולעזוב תמורת פיצוי כספי על חוזהו.

בחשבון האינסטגרם שלו כתב הערב טגה: "לא הסוף שעליו חלמתי. בכדורגל כל תוצאה אפשרית עד הדקה ה-90+ תוספת זמן. לצערי היום אני עוזב מועדון כדורגל שהיה בשבילי הרבה מעבר לקבוצת כדורגל, מועדון שהפך להיות הבית השני שלי מגיל 11. אני כבר לא אלבש את החולצה בצהוב שחור (כשחקן), הילדים שלי נולדו לתוך מכבי נתניה אז אולי בעתיד. אני מאחל הצלחה גדולה לקבוצה בהמשך הדרך, וכמובן לקהל המדהים שנותן בכל משחק תצוגת עידוד מדהימה ונותן הרגשה של משחק בית גם במשחקי חוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully