וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "חלק מהביקורות פוגעות ובאות ממקום של אינטרסים"

נבחרת ישראל שבה ארצה לאחר ההפסד באיטליה, המאמן התייחס למבקרים: "לא חושב שיש למישהו בתקשורת משהו נגדי או נגד הנבחרת". בן חיים הבלם: "לא קיים אצלנו בלקסיקון להפסיד בכבוד"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורגל שבה הערב (רביעי) ארצה אחרי ההפסד לאיטליה 1:0 במוקדמות המונדיאל. בנבחרת שררו תחושות חיוביות לאחר ההפסד, זאת כיוון שטרם שריקת הפתיחה היה חשש אמיתי שישראל תספוג תבוסה בהתמודדות. ישראל נותרה לאחר המשחק במקום הרביעי בבית ז', מרחק ארבע נקודות מאלבניה השלישית. לסיום הקמפיין נותרו עוד שני משחקים: בחוץ מול ליכטנשטיין ב-6 באוקטובר ובבית מול ספרד בחלוף שלושה ימים.

עוד בנושא
יום יבוא ונהיה לוקסמבורג: כך נבחרת ישראל רק הולכת לאחור
בניון על פרשת זהבי: "חבל שהגענו למצב הזה. שריקות הבוז? רק במדינה שלנו"
אריאל הרוש: "באנו עם הגב לקיר. אנשים ריסקו לנו את הכבוד"

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
עונה למבקרים. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

המאמן אלישע לוי דיבר עם נחיתת הנבחרת והתייחס לביקורות: "ביקורות זה חלק מעניין, בטח בתפקיד שלי. חלק מהן, ואני לא מכליל, הן מאוד פוגעות ואישיות וחלק באות ממקום של אינטרסים. יש גם ביקורות מוצדקות ולכן גם אם אני לא מסכים אני עומד פה ואומר את מה שאני חושב. אני לא חושב שיש למישהו בתקשורת משהו נגדי או נגד הנבחרת. זה חלק מהעניין וצריך להתמודד עם זה. אין משהו חדש או שונה. נשב בסוף הקמפיין ואם תהיה החלטה נודיע".

"אנחנו אף פעם לא מרוצים מזה שאנחנו מפסידים אבל יש הפסדים כמו במשחק מול איטליה שאתה מרוויח הרבה נקודות זכות שהן למעשה משרתות את הכדורגל הישראלי. נתנו הופעה מצוינת, נראינו טוב פיזית וזה לא קל. טקטית עמדנו מצוין ולא אפשרנו לאיטלקים להגיע להזדמנויות ומצד שני לא התבנקרנו והגענו לכמה הזדמנויות טובות".

השוער אריאל הרוש אמר: "מרגיש מאוד כיף, זו חוויה לשחק מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. חבל שזה נגמר בהפסד. כולנו יודעים ומרגישים שהבאנו קצת כבוד אחרי כל המצב הלא טוב שהיה בנבחרת בחודשים האחרונים. אני חושב ששחקנים נתנו מעל ומעבר מעצמם, וצריכים לקחת את זה ולהביא את זה לכל המשחקים הבאים שלנו. אמרתי לבופון שמבחינתי אתה אגדה. הוא גם פרגן לי, בחור זהב שאפשר ללמוד ממנו הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ישראל טל בן חיים. יוסי ציפקיס
טל בן חיים/יוסי ציפקיס

טל בן חיים הבלם: "לא חושב שיש שחקן בנבחרת ישראל שאוהב להפסיד או קיים אצלו בלקסיקון להפסיד בכבוד ולא משנה אם זה איטליה בחוץ או כל נבחרת אחרת. אנחנו מאוכזבים מההפסד, אבל יכולים להיות מעודדים מכמה מהלכים טובים שעשינו. ראינו שברגע שאנשים עולים ויש להם קצת לב אז היכולת נראית הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully