וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי: "לפ.ס.ז' אין מה להסתיר. אמבפה? כסף לא מעניין אותו"

קיליאן אמבפה הוצג רשמית בפריס סן ז'רמן, יושב ראש הקבוצה התייחס לחקירת אופ"א: "עשינו הכל בשקיפות, אם למישהו יש בעיה עם הפייר פליי הפיננסי, זה לא עניין שלנו". אמבפה: "בקרוב אספר מה היה עם מונאקו"

רויטרס

קיליאן אמבפה הוצג היום (רביעי) רשמית בפריס סן ז'רמן והצהיר ש"יש לי עוד הרבה מה ללמוד", אבל לא מעט עניין עורר גם יושב ראש הקבוצה נאסר אל חלאיפי. קבוצתו מבירת צרפת השלימה קיץ היסטורי, שבו רכשה את ניימאר ב-222 מיליון יורו ושאלה את אמבפה ממונאקו, כשהיא מתחייבת לרכוש אותו בקיץ הבא ב-180 מיליון יורו. העסקאות הללו עוררו ביקורת גדולה ברחבי אירופה, ותהיות האם הן עומדות בתקנות של הפייר פליי הפיננסי, שאמור למנוע התנהלות כספית גרנדיוזית המנותקת מההכנסות. אל חלאפי טוען: "אין לנו מה להסתיר".

עוד בנושא

אופ"א הודיעה על חקירה רשמית בנוגע להעברות של פריס סן ז'רמן
מונאקו מודה: גם אנחנו לא הבנו איך פריס סן ז'רמן תקנה את קיליאן אמבפה

קיליאן אמבפה פריס סן ז'רמן. רויטרס
"הגעתי לחדר הלבשה שבו אני השחקן עם הכי מעט תארים". אמבפה/רויטרס

אופ"א כבר הודיעה בשבוע שעבר כי היא פתחה בחקירה נגד פריס סן ז'רמן על מנת לבדוק אם פריס סן ז'רמן עומדת בחוקי הפייר פליי. "אנחנו בטוחים בעצמנו, במצב שבו אנחנו נמצאים, ברכש שעשינו", אמר אל חלאיפי, "שילמנו הכל בשקיפות, אין לנו שום דבר להסתיר. אם למישהו יש בעיה עם חוקי הפייר פליי הפיננסי, זאת לא בעיה שלנו".

קיליאן אמבפה לצד נאסר אל חלאיפי, פריס סן ז'רמן. רויטרס
"שילמנו הכל בשקיפות". אל חלאיפי והנכס/רויטרס

אל חלאיפי פתח את דבריו כשפנה לאמבפה ואמר לו "תודה רבה קיליאן, אתה תהיה פה הרבה מאוד זמן". החלוץ הצעיר בן ה-18, שהגיע ממונאקו אחרי קיץ סוער, אמר ש"בחודש מאי הכוונה שלי הייתה להישאר במונאקו, אבל אז הגיעו כמה אירועים ששינו את פני הדברים. עכשיו פריס היא הבית שלי". אמבפה לא הרחיב והסביר מה גרם לו לשנות את דעתו: "אדבר על זה בקרוב מאוד. אני מכבד מאוד את סגן הנשיא ואדים ואסילייב, קרו דברים שבקרוב אסביר".

אמבפה התייחס לקבוצתו החדשה ואמר: "הגעתי לחדר הלבשה שבו אני השחקן עם הכי מעט תארים, יש לי עוד הרבה מה ללמוד. המאמן היה ברור מאוד בנוגע לעמדה שבה יציב אותי, יש לו תשוקה גדולה מאוד. מעולם לא שיחקתי יותר משנתיים רצוף באותה עמדה, כרגע הייתי אומר שאשחק בקישור ההתקפי. ניימאר הוא הדובדבן שבקצפת, אבל הגעתי לכאן בגלל המועדון והפרויקט. אני רעב לתארים, אני רוצה לנצח, ואני רוצה לנצח עכשיו. בין אם שילמו עליי מיליון יורו או 180 מיליון יורו, זה לא משנה לי. אני לא שילמתי את זה, וזה לא נכנס לכיס שלי". אל חלאיפי חשף כי "נפגשנו עם משפחתו של אמבפה שלוש פעמים, ואף לא פעם אחת דיברנו על כסף. הוא לא מתעניין בכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully