וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה על חקירה רשמית בנוגע להעברות של פריס סן ז'רמן

ההתנהלות של המועדון מבירת צרפת בקיץ הנוכחי הדליקה נורה אדומה במסדרונות ההתאחדות לכדורגל האירופית. פריס כבר נקנסה בעבר ב-60 מיליון יורו בגין עבירה על תקנון הפייר פליי

עריכת וידאו: מתן חדד

אופ"א הודיעה היום (שישי) על פתיחתה של חקירה רשמית של פריס סן ז'רמן בנוגע להעברות שהענקית הצרפתית ביצעה בחלון ההעברות של הקיץ. בהודעה של ההתאחדות לכדורגל האירופית נכתב: "החקירה תתמקד בעמידה של פריס סן ז'רמן בחוקי הפייר פליי, בעקבות הפעילות שלה לאחרונה בשוק ההעברות".

סגנית אלופת צרפת רכשה בקיץ האחרון את ניימאר תמורת סכום שיא בכדורגל העולמי: 222 מיליון יורו. בנוסף היא שילמה 16 מיליון יורו על יורי ברצ'יצ'ה שהגיע מריאל סוסיאדד. פריס ניסתה "לצמצם" עלויות בקיץ הנוכחי עם שאילתו של קיליאן אמבפה ממונאקו ותשלום של 180 מיליון יורו בקיץ הבא, אבל באופ"א לא התרשמו מהתרגיל כנראה. הקבוצה מבירת צרפת אגב, גם מכרה שחקנים בעלות כוללת של 62 מיליון יורו (סרז' אורייה, בלס מטוידי, ז'אן-קווין אוגוסטין, יוסוף סבאלי).

על פי תקנות אופ"א לתחרות כללית הוגנת (FFP - Financial Fair Play), לקבוצות כדורגל באירופה אסור להיכנס להפסדים כספיים של יותר מ-30 מיליון יורו בעונות 2015/16, 2016/17 ו-2017/18.

בשנים האחרונות לא מעט קבוצות נענשו בגלל עבירות על התקנון. בין הקבוצות היו מונאקו, מנצ'סטר סיטי, אינטר ורבות אחרות, ביניהן גם הפועל תל אביב. פריס סן ז'רמן עצמה נקנסה ב-60 מיליון יורו אחרי שהגיעה להסדר טיעון ב-2014 בגלל הפסדים כספיים אדירים.

עוד בנושא:

דעה: המעבר של אמבפה לפ.ס.ז' מסכן את ההתפתחות שלו
אמבפה מחק את מונאקו מעמודיו ברשתות החברתיות
כל הסיפורים והחדשות של פריס סן ז'רמן בוואלה! ספורט

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
העברה שלא עברה בשקט. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully