וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנשי מכבי תל אביב עשו נכון כשהחליפו את כל הסגל"

המאמן התראיין לעמוד הפייסבוק FanSee ודיבר על הצהובים ("לפעמים צריך חריש עמוק"), דרושאפקה ("המצב הנוכחי לא היה בתכניות") והעתיד: "מכוון ל-NBA בשנה הבאה, הוכחתי שאני מסוגל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

דיוויד בלאט העניק היום (שני) ראיון לעמוד הפייסבוק FanSee ודיבר בין היתר על מכבי תל אביב, נבחרת ישראל, דרושאפקה וחלום ה-NBA.

"ראיתי את כל המשחקים של הנבחרת עד כה", אמר בלאט. "אליפות אירופה היא תחרות מיוחדת, יש לטורניר הזה היבטים מעבר לכדורסל. נבחרת ישראל התחילה לא טוב, סבלה מבחינה פסיכולוגית ומנטלית. אבל כשהגיעה למשחק של להיות או לחדול, היא חזרה מהקבר ופתאום הכל נראה אחרת. את החשבונות נעשה בסוף ואני רק מקווה שהסיום ייראה כמו סוף המשחק אתמול. בנבחרת נעשו התאמות ושינו את הדברים שהיו חייבים. בטורניר שנערך לאורך זמן כל כך קצר, צריך להיות דרוך כדי להבין איזה התאמות לעשות. יש יתרון לנבחרת ישראל שתגיע לשני המשחקים הנותרים מול קבוצות יותר עייפות".

על נבחרת רוסיה, אותה אימן בעבר, שפתחה את הטורניר עם שלושה ניצחונות, אמר בלאט: "שאפו לרוסים על העבודה שעשו עד כה בטורניר. הם בהחלט קרובים לליבי. אני לא בטוח שזה מעיד על מה שיהיה בהמשך הטורניר אך זה מצביע על שיפור ומגמת עלייה ביחס לשנים האחרונות שבהן הייתה נפילה, לאחר הזכייה בארד לפני חמש שנים. אני מקווה שבהנהגת קירילנקו הם יחזרו למוטב".

עוד בנושא:

עלילות דיוויד ואטורה באבן יהודה: שישי בצהריים עם בלאט ומסינה
דיוויד בלאט: "עד היום אני לא בדיוק בטוח מדוע פוטרתי מקליבלנד"
דיוויד בלאט: "לא הייתי מוכן להתחייב ליותר משנה במכבי תל אביב"

דיוויד בלאט, מאמן כדורסל. יוסי ציפקיס
דברים מעניינים. בלאט/יוסי ציפקיס

על מכבי תל אביב, איתה ניהל משא ומתן בקיץ: "גם אוברדוביץ' לא הצליח בשנה הראשונה בפנרבחצ'ה, אבל לאחר מכן זה התחבר ונכון להיום הם אלופי אירופה לאחר שלוש הופעות רצופות בפיינל פור. אני חושב שאנשי מכבי פעלו נכון כשהחליפו את כל הסגל – שלוש השנים האחרונות היו קשות, לא טובות, ולפעמים צריך לעשות סטופ, חריש עמוק ולהתחיל מחדש. גם אם זה לא יעבוד, זה לא יכול להיות גרוע יותר מהשנים האחרונות. איינשטיין אמר בעצמו – 'טיפשות היא לחזור כל פעם על אותה פעולה ולצפות לתוצאה שונה'. אני מקווה שזה ילך להם. הם צריכים לשאוף לשמינייה הראשונה ומשם הכל פתוח".

לבסוף, על הישארותו בדרושאפקה והמטרות לעתיד אמר המאמן הישראלי: "יש לנו קבוצה צעירה, אתלטית ורעבה. אני מרוצה ממנה. יש הרבה פוטנציאל ואני נהנה לעבוד עם החבר'ה האלה. השאלה הגדולה היא אם בראד וונאמייקר יישאר איתנו – קיימת אפשרות כזו וקיימת גם אופציה שלא. בכל מקרה נוכל לדבר חזק בליגה הטורקית וגם ביורוקאפ. המצב הנוכחי לא היה בתכניות שלי – הגעתי לכאן כדי לאמן שנתיים ביורוליג. אך מהרגע שהחלטתי להישאר אני עושה את זה בסיפוק מכך שאני עושה את מה שאני אוהב ומקבל משכורת. עברתי את התחושות הלא טובות שהיו לי מזה. המטרה שלי אחרי השנה הזו היא לחזור ל-NBA, לכן לא רציתי להתחייב בשום מקום אחר ליותר משנה. אני מקווה שיהיו לי אופציות שם בשנה הבאה, הוכחתי שאני מסוגל לעשות את מה שצריך. ואם לא, אז יש כמה אפשרויות על הפרק שאולי אבחר בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully