וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא הייתי מוכן להתחייב ליותר משנה במכבי תל אביב"

מאמן דרושאפקה סיפר ל-103FM על המגעים עם הצהובים: "הייתי מאוד קרוב, לא רציתי להבטיח כשידעתי שלא אעמוד בזה אם וכאשר אחזור ל-NBA". וגם: בקשת הטרייד של קיירי והיחסים עם לברון

דיוויד בלאט התראיין הערב (רביעי) לרדיו 103FM וסיפר בין היתר על המשא ומתן שניהל עם מכבי תל אביב במהלך הקיץ. "הייתי מאוד קרוב למכבי תל אביב", סיפר מאמן דרושאפקה. "בהחלט ניהלו משא ומתן, שיחות, תכניות והכל, אבל בסופו של דבר זה לא יצא לפועל, בעיקר בגללי וההחלטה שלי. אני החלטתי שמה שהיה הכי נחוץ במכבי היתה המחויבות של יותר משנה, ואני אישית לא הייתי מוכן להתחייב ליותר משנה, או לחוזה עם אופציית יציאה. הם הסכימו לזה, אבל אני אישית לא רציתי לבוא ולהבטיח את המחויבות שלי למערכת, כשידעתי שלא אעמוד בזה אם וכאשר אקבל הזדמנות לחזור ל-NBA.

"אני לא יודע אם כעסו עלי, שמעתי כמו שכולנו שומעים דברים ואם כעסו, כעסו, מה אני אעשה. ניהלתי איתם משא ומתן בתום לב, ובסוף הייתי צריך לקחת החלטה. מוסרית, לא רציתי להגיע לשנה בלבד, כי העבודה שצריכים לעשות היום במכבי היא יותר רצינית ממחויבות לשנה. אני מקווה שאצליח ב-NBA ואם לא, הכל פתוח. למכבי תל אביב יש מאמן טוב מאוד ואני מאחל לכם בהצלחה.

"המשכיות זה חשוב, אבל כשהעסק נראה כפי שנראה בשנים האחרונות, לנקות כמעט את הכל זה רעיון לא רע בכלל. האם הייתי משאיר עוד שחקן או שניים? אני חושב שכן, אבל מבין מה שהם עושים. צריך לעשות שם שינוי די דרסטי מהמקור אפילו. בשנה שעברה הוציאו סכומים אסטרונומיים על שחקנים וזה לא נגמר טוב, אז אולי החליטו לעשות דברים נכונה וחכמה".

עוד בנושא:

דיוויד בלאט: "עד היום אני לא בדיוק בטוח מדוע פוטרתי מקליבלנד"
ראיון העבודה הקצר בהיסטוריה: כך פוצצה עסקת דיוויד בלאט ומכבי תל אביב
מיטהאט דמירל: "לא ביקשנו פיצוי כספי עבור דיוויד בלאט"
מהמכות עם כספי ועד בחריין: עשרה דברים שכדאי לדעת על אוסטין דיי

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
הכל נפל ברגע האחרון. בלאט/ברני ארדוב

על סיכוייו לחזור ל-NBA: "זה לא יותר קרוב משזה היה בשנה שעברה, כשחשבתי שאקבל את המשרה בניקס ובסוף חזרתי לאירופה. השנה לא היה אף שינוי בעמדת המאמן הראשי ב-NBA, לכן אני באותו מצב. זו בהחלט המטרה".

על לברון ג'יימס: "אני לא כועס עליו, אולי על איך שזה קרה והעובדה שאני אישית לא יכולתי לסיים את המערכה כפי שהיא הסתיימה. אבל עליו אישית לא. היה לי חוזה לשלוש שנים. היינו מקום ראשון במזרח, אחרי שהגענו לגמר, מה עוד אפשר להגיד? אני לא יודע מה היה. אני לא מאשים את טיירון לו, לברון או אף אחד. היתה לי תכנית ודרך שבה רציתי לבנות את הקבוצה כשהגעתי, ומהרגע שלברון הגיע הכל השתנה. הדבר היחיד שהיה חשוב זה לנצח משחקים וכל השאר לעזאזל. זה היה שונה וקשה, מצד שני - מי אומר לא לאפשרות לצרף את לברון לקבוצה? אף אחד".

על בקשת הטרייד של קיירי אירווינג: "אני מבין אותו ומבין ממה זה נבע. באיזשהו מקום אני מכבד אותו. הוא היה בגמר שלוש פעמים, לקח אליפות ובכל זאת רוצה להיות בעל הבית של קבוצה. זה בהחלט בלגן. לכן הקאבס יעשו כל מאמץ להעביר אותו, אבל זה לא יקרה כל כך מהר".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם קיירי אירווינג. AP
המאמן נותן גב לרכז שלו לשעבר. בלאט ואירווינג/AP

על תמיר בלאט: "הייתי משווה אותו לשחקן כמו ג'יי ג'יי בראה מדאלאס. אני לא חושב שצריך לחשוב על כיוון של NBA כרגע אלא על איך הוא ימשיך בקו העליה שלו. הוא צריך לתת את העונות הכי טובות שהוא יכול בחולון, לקבל אימון טוב ומעטפת וחום של מועדון שנמצא בקו הנכון, ולאט לאט להמשיך לבנות את עצמו. הוא צריך להיות צנוע ולעבוד כמו שהוא עובד. נבחרת? היום, כרכז, תמיר מסוגל לשחק בכל מקום. הוא לקח את ההחלטה הנכונה והטובה בשבילו".

האזינו לראיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully