וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עד היום אני לא בדיוק בטוח מדוע פוטרתי מקליבלנד"

מאמן דרושאפקה העניק ראיון לרשת ב' ודיבר על תקופתו ב-NBA ("לא מתחרט על שום דבר, מייחל לעוד קדנציה"), מכבי תל אביב ("מקווה שזה יתחבר") והעתיד: "אולי לא אהיה במקצוע עוד שנה"

ברני ארדוב

דיוויד בלאט העניק היום (ראשון) ראיון לתכנית הספורט של שרון פרי וליאן וילדאו ברשת ב' וסיפק לא מעט ציטוטים מעניינים - על מכבי תל אביב, נבחרת ישראל, הקדנציה שלו ב-NBA, העתיד ועוד.

"הייתי ב-NBA שנה וחצי, שנה ראשונה הגענו לגמר, בשניה היינו במקום הראשון במזרח והחליטו לעשות שינוי. למה? עד היום אני לא בדיוק בטוח", אמר המאמן הישראלי. "עבדתי עם שחקנים מהרמה הכי גבוהה בעולם, זה היה מעניין, מאתגר, מוצלח, בטח מבחינת התוצאות, ואני לא מצטער על הרגע, כן על איך שזה נגמר. טיירון לו היה לויאלי. אני הבאתי אותו למערכת. לברון? העין של האנשים כל כך קצרה - הם חושבים על קליבלנד וה-NBA בכלל והשם היחיד שהם יכולים להוציא הוא לברון. עבדתי עם הרבה שחקנים, להרבה אנשים היתה השפעה". לשאלה האם הוא שומר על קשר עם השחקנים אמר: "מעט, כל אחד הולך לכיוון שלו".

בלאט נשאל האם לא היה עדיף לו להתחיל כעוזר מאמן בגולדן סטייט והשיב: "אני לא מתחרט על שום דבר. לקחתי החלטה, יצא לי טוב באופן חלקי, לא נורא, ממשיכים הלאה. בגיל 55, כשאתה יוצא מאירופה כמאמן עם כל הקבלות שהיו לי ומקבל הזדמנות להיות מאמן ראשי ב-NBA, לעומת להיות עוזר מאמן ב-NBA, אני לא חושב שמתוך עשרה אנשים הרבה לא היה מחליטים כמוני. אני מקווה לעוד קדנציה ב-NBA, אבל אף אחד לא מבטיח לי. אין משרה פנויה כרגע, אז אני לא יכול להרשות לעצמי לכוון למקום מסוים. נראה מה יתפתח במהלך העונה ולקראת סופה ואז אקח את ההחלטה הכי טובה. מי יודע, אולי לא אהיה במקצוע עוד שנה. תמיד אהבתי את החלום של לייצג את מדינת ישראל בצורה אחרת, לא רק בספורט, אז מי יודע. לא אגמור את חיי כמאמן כדורסל, אולי אעשה דברים יותר גדולים מספורט".

עוד בנושא:

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה את נבחרת רוסיה 71:79
ארז אדלשטיין חגג: "חיבור, הקרבה, שיטה ודרך יכולים לחפות
על הכל"

צפו: דז'נאן מוסא ולוקה דונצ'יץ' בני ה-18 מככבים בנבחרות הלאומיות

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
לא מתחרט על כלום. בלאט ולברון/AP

על חתימתו של עומרי כספי בגולדן סטייט אמר: "אני שמח בשבילו. שחקן שכבר שמונה שנים ב-NBA ולא שיחק בקבוצות הכי טובות, העובדה שהוא יכול להצטרף למועדון כל כך איכותי ומוצלח ולהילחם על דקות ולתרום מה שהוא יכול, זה נהדר. מגיע לו קרדיט. אם הוא יקבל הזדמנות ויתפוס אותה, בוודאי שהוא יכול לתרום. שחקן כמו עומרי הוא שחקן רוטציה לגיטימי ב-NBA ואני מקווה שהוא יקבל הזדמנות וייקח אותה. גם אם לא, העובדה שהוא יהיה במועדון שכזה ויתרום מה שהוא יכול, זה נהדר".

על נבחרת ישראל אמר בלאט: "ראיתי את המשחק מול רוסיה היום והנבחרת נראתה טוב מאוד בלי עומרי, גל ויוגב. זה כבר אומר משהו, כי הם ניצחו ברוסיה. אבל לתוצאות במשחקי הכנה אין הרבה משמעות. טוב שמשחקים טוב ויש לנו נבחרת מאוד מגובשת, מנוסה ומחוברת, עם שחקנים ומאמן שביחד לא מעט שנים. זה מאוד חשוב. זה נותן יתרון. יש הרבה אופטימיות ואני מקווה שזה ימשיך ככה, אבל התוצאות כרגע לא ממש חשובות".

על מכבי תל אביב, שניהלה איתו מגעים במהלך הקיץ, אמר: "מכבי תל אביב יכולה לחזור, כי בהחלט יש את ההיסטוריה, המסורת, המשאבים והאוהדים. אני מאמין ומקווה שזה יתחבר להם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן דרושפאקה דיוויד בלאט. GettyImages
נהנה מנבחרת ישראל. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully