וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין חגג: "חיבור, הקרבה, שיטה ודרך יכולים לחפות על הכל"

6.8.2017 / 15:18

מאמן נבחרת ישראל אחרי הניצחון על רוסיה: "ממש גאה בחברים, אנחנו רוצים אולם מלא במשחקי ההכנה הבאים, יש לנו חבר'ה שרוצים שיכבדו אותם". דאוסון: "מה שחשוב הוא שאין מישהו מעל כולם"

אתר רשמי

נבחרת ישראל עלתה היום (ראשון) למאזן של 0:4 במשחקי ההכנה שלה לקראת היורובאסקט, כשגברה 71:79 על רוסיה וזכתה בטורניר סנט פטרסבורג, אחרי שגברה גם על פינלנד אתמול. הנבחרת הסתדרה היטב ללא עומרי כספי, יוגב אוחיון וגל מקל הפצועים, וגברה יחסית בקלות על הנבחרת המקומית, שהעמידה סגל מלא.

ארז אדלשטיין אמר אחרי המשחק: "לנצח ברוסיה את רוסיה, וכולם יודעים את ההרכב של רוסיה, שאלה שחקני יורוליג שאנחנו רואים בימי חמישי, בתוספת מוזגוב, ובהרכב שאנחנו שיחקנו היום מבחינת האיזון, בלי שני הרכזים שלנו, זה רק מראה שחיבור קבוצתי, דרך ושיטה, ושחקנים שמוכנים לשחק אחד בשביל השני ולהקריב, יכולים לחפות על הכל".

"אני מאוד שמח", הוסיף אדלשטיין. "הרוסים משחקים בסגנון משחק אחר מפינלנד, עשינו עבודה הגנתית מצוינת, כולם בלי יוצא מן הכלל. הגנה טובה שנתנה לנו ביטחון לרוץ למהלכים, ממש גאה בחברים. זו תחילת אימונים, תחילת קמפיין, נכון שאנחנו ממשיכים דרך שאנחנו עושים בשלוש השנים האחרונות, אבל המסר הוא מפה. אנחנו רוצים אולם מלא במשחק ההכנה נגד בריטניה ובטורניר לאחר מכן, שכל חובבי הכדורסל יבואו לראות את הנבחרת. יש לנו חבר'ה שרוצים שיכבדו אותם והם יחזירו את הכל על המגרש. השחקנים צמאים לשחק מול הקהל שלהם. לקראת האליפות אנחנו רוצים לבטל את מוטיב ההתרגשות".

שון דאוסון נבחרת ישראל בכדורסל מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
"היה חשוב שלא יהיה ואקום". שון דאוסון/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

שון דאוסון, שבלט עם 18 נקודות, אמר: "היינו חסרים הרבה שחקנים והיה חשוב שלא יהיה ואקום ושכולם יתרמו ויתנו אקסטרה, ושיחפו על השחקנים החסרים. הוכחנו שיש לנו סגל של 12-14 שחקנים שיכולים לתרום. זה מה שחשוב בנבחרת, שאין מישהו מעל כולם, וכל אחד יכול לתת. כל ניצחון זה כיף, במיוחד מול קבוצה טובה כמו רוסיה וקבוצה מול פינלנד, כל ניצחון בדרך שווה הרבה".

יותם הלפרין: "אפשר להסתכל על זה בשתי דרכים, היינו בסגל מאוד חסר, בלי שלושה שחקנים מרכזיים, ויכולנו לבוא ולהפסיד ולהגיד לא נורא. החלטנו לעשות משחק טוב, חשוב שעשינו משחק טוב, חשוב שהרבה חבר'ה שההצטרפו לנבחרת לאחרונה נתנו את הדקות שהם נתנו. זה חשוב לקמפיין, מפה והלאה צריך להמשיך, לשכוח מה שהיה פה ולהמשיך".

בר טימור: "תמיד אומרים שאין ואקום, וכנראה באמת שאין ואקום, נתנו מאה אחוז, וחיפינו על זה שהיינו עם כמה שחקנים חסרים. אני מרגיש טוב, אנחנו משתפרים מאימון לאימון, משבוע לשבוע, עשינו עוד צעד משמעותי קדימה, מקווה שרק נמשיך ככה".

עוד באותו נושא

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה את נבחרת רוסיה 71:79

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully