וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקדוניה חוגגים: "הנבחרת דחפה את ישראל למשבר גדול ולכאוס"

בתקשורת המקדונית סיקרו בהרחבה את אירועי ערן זהבי: "הקפטן הישראלי גרם לסקנדל, לאוהדים של ישראל לא הייתה סבלנות, האקט של זהבי מסמל את מצבם". וגם: מאזן החוץ של נבחרת מקדוניה

באדיבות "כאן 11"

נבחרת מקדוניה חגגה את הניצחון שלה 0:1 אמש (שבת) באצטדיון בחיפה, שהיה בסך הכול השלישי שלה מחוץ לביתה בעשור האחרון, במשחק רשמי. שני הניצחונות הקודמים שלה היו על אנדורה וליכטנשטיין החלשות, וגם מאזן הבית של המקדונים לא מזהיר: שמונה ניצחונות מאז שנת 2007 על היריבות הבאות: אנדורה (פעמיים) , סקוטלנד, איסלנד, ויילס, סרביה וקרואטיה.

שלא במפתיע, בתקשורת המקומית התעסקו לא מעט באירוע השלכת סרט הקפטן של ערן זהבי. "ערן זהבי גרם לסקנדל גדול", נכתב באחד האתרים, "אוהדים בחיפה שרקו בוז לשחקנים שלהם והמצב הגיע לשיא בדקה האחרונה, אז הקפטן ערן זהבי זרק את הסרט שלו בחוסר שביעות רצון לאחר שנפגע מיחס הקהל".

אתר נוסף תיאר את האירועים: "כאוס בנבחרת ישראל: ערן זהבי הושעה לאחר שזרק את סרט הקפטן. השער שספגה ישראל גרם להרבה עצבים ובעיות בישראל, שהגיעה לשיאה באקט של זהבי".

עוד בנושא

ערן זהבי השליך את סרט הקפטן והושעה מהנבחרת: "מתנצל, הלב שלי התפוצץ"
אלישע לוי שוחח עם זהבי ועיני. בן חיים ובניון יחלקו את הסרט
בוקר טוב ישראל! יוסיפוביץ על השפל הגדול של הנבחרת והאקט הלא-מפתיע של זהבי

עוד אתר כתב: "מקדוניה דחפה את ישראל למשבר אפילו גדול יותר, והסימן לזה היה התגובה של זהבי שזרק את סרט הקפטן באמצע המשחק. לאוהדים של ישראל לא הייתה סבלנות למשחק הרע של השחקנים שלהם. המעשה שעשה זהבי הוא נדיר מאוד במגרשים ומסמל את מצב נבחרת ישראל".

מאמן מקדוניה, איגור אנגלובסקי, אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד. זה תענוג לחזור לסקופיה עם שלוש נקודות. השחקנים קיבלו פרס על ההופעה שלהם, הם צעירים והדור הזה רק מתחיל את דרכו. שלטנו במשחק, יצרנו יותר מצבים מישראל והגיע לנו לנצח. הקפטן פאנדב הוכיח שהוא המנהיג שלנו. בעשר השנים האחרונות, לא ניצחנו קבוצה שמדורגת ב-50 הראשונות בדירוג פיפ"א. אנחנו יכולים להיות מרוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גם במקדוניה התקשו להתעלם. ערן זהבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully