וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר נחת להתרשמות ממכבי ת"א, גורם: "פערים גדולים בעסקת רפאלוב"

2.9.2017 / 9:34

לוואלה! ספורט נודע שהצהובים הנחיתו קשר אחורי כדי שיתרשם מהעיר. ייתכן שיחתום ברגע האחרון וייכלל בסגל רק לליגה. גורם על עסקת רפאלוב: "הבלגים יצטרכו לרדת במחיר אם הם רוצים בעסקה". באבן: "שמעתי על מכבי מגיל צעיר כשצפיתי בטלוויזיה"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אריאל תמרין

במכבי תל אביב יכולים לסמן וי חלקי על השבוע האחרון של חודש אוגוסט שבסיומו צירפה הקבוצה את אלירן עטר ואת הבלם ז'אן סילבאן באבן. אמש לא הצליחו במכבי תל אביב לסיים בחיוב את המגעים מול ברוז' על העברתו של ליאור רפאלוב והקשר לא נרשם בקבוצה, כך שלא יוכל לשחק בליגה האירופית. מכבי תל אביב עדיין תוכל לצרפו אם תגיע להסכמה עם הבלגים עד יום שלישי ב-19:00, המועד האחרון לרישום שחקנים בישראל, אך במקרה כזה הוא לא יוכל לשחק בליגה האירופית.

עוד בנושא:

ממעמקים: סיפורו של ז'אן סילבאן באבן, הבלם הצרפתי החדש של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב הודיעה: ז'אן סילבן באבן הצטרף בהשאלה לעונה
רפאלוב יסכים להצעת מכבי תל אביב ברגע שהתנאים מול ברוז' ייסגרו

שחקן נבחרת ישראל ליאור רפאלוב. ברני ארדוב
"הפערים היו גדולים והבלגים יצטרכו לרדת במחיר אם הם רוצים את העסקה". ליאור רפאלוב באימון הנבחרת./ברני ארדוב

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "הפערים היו גדולים והבלגים יצטרכו לרדת במחיר אם הם רוצים את העסקה". אבל הוי החלקי נובע מכך שמכבי תל אביב לא צירפה שחקן זר נוסף שהיה אמור להיות קשר אחורי. מכבי תל אביב שיחררה את מרסלו לבני יהודה כדי שיהיה לה מקום לרישום זר נוסף ואולי זה עוד יקרה עד יום שלישי, אך זה שהדבר לא נעשה עד אתמול, לא מוסיף נקודות חיוביות לקבוצה.

לפני קצת יותר משבוע אחרי המשחק של מכבי תל אביב מול אלטאך האוסטרית ישב ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים ואמר שהוא מייחל לשבוע מאוד מוצלח שיסיים את תקופת ההעברות. קרויף קיבל את עטר אותו מאוד רצה אבל ספק אם באבן היה הבלם הראשון ברשימה שלו. למכבי תל אביב היו לא מעט בלמים בעלי רקורד עשיר יותר ברשימה, אבל חלקם העדיפו ליגות אחרות ואחרים רצו שכר יותר גבוה. קרלוס סמבראנו הבלם הפרואני שמכבי תל אביב מאוד רצתה העדיף לחתום בפאוק סלוניקי, למשל.

בתכנית העבודה של מכבי תל אביב יש גם קשר בעל אופי דפנסיבי על הפרק. לוואלה! ספורט נודע כי שחקן בעמדה הונחת אתמול בארץ כדי שיתרשם מהמועדון ומהעיר וייתכן שנציגיו עוד יסכמו על העברתו כפי שהיה במקרה של רובן מיקאל ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר. מה שבטוח אותו שחקן כבר לא יוכל לשחק בליגה האירופית. "לא צריך להיות בלחץ על הליגה האירופית", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "הליגה בארץ היא הדבר החשוב באמת והמטרה הראשונה היא לזכות באליפות כאן, כך שאם יש שחקן טוב שיכול לעזור ומוכן להגיע בלי לשחק בליגה האירופית, אין שום בעיה שזה יתבצע". כך או אחרת, הודו במכבי תל אביב שתמיד עדיף שכל השחקנים יכולים לשחק בכל המסגרות גם כדי ליצור תחרות אמיתית באמצע השבוע באימונים. "זה לא הכי בריא ששחקנים יודעים ששחקן מסוים בקבוצה לא יכול לשחק במסגרת אחת", אמרו במכבי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאקלם למדים החדשים. באבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'אן סילבאן באבן אמר לאתר הרשמי אחרי החתמתו: "שמעתי על מכבי מגיל צעיר כשצפיתי בכדורגל בטלוויזיה. זה המועדון הכי גדול בישראל, מועדון חשוב עם עבר מפואר, יש לי המון רצון לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר. אני שמח שג'ורדי עזר להביא אותי כיוון שאנחנו בקשר קרוב לשנתיים. אעשה הכול למען המועדון הזה. רוצה לשחק טוב כמה שיותר משחקים. אני בלם מרכזי שמנצח מאבקים, יש לי שליטה טובה בכדור, בעונה שעברה הבקעתי 4 שערים כך שיש לי גם אוריינטציה התקפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully