וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: ז'אן סילבן באבן הצטרף בהשאלה לעונה

1.9.2017 / 17:55

הבלם בן ה-30 הושאל מספורטינג חיחון אחרי שעבר בדיקות רפואיות. ילבש את החולצה עם הספרה 5. ג'ורדי קרויף: "מדובר בבלם חזק בעל נוכחות וניסיון רב שיתרום לקבוצה בשני צדי המגרש". על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אריאל תמרין

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על צירופו של הבלם ז'אן סילבן באבן, שהושאל אליה מספורטינג חיחון הספרדית. על החתמתו הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

באבן בן ה-30 עבר היום בדיקות רפואיות והוא ילבש את החולצה עם הספרה 5. המאמן ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של המועדון: "באבן הוא בלם חזק בעל נוכחות וניסיון רב שיתרום לקבוצה בשני צדי המגרש. העובדה ששיחק בתשע השנים האחרונות בספרד עזרה לו לצבור ניסיון ואנו בטוחים כי יעזור לנו רבות".

באבן הוא הזר החמישי בסגל של מכבי תל אביב, שעדיין יכולה לצרף זר אחרון. הוא מצטרף לפרדראג ראיקוביץ', טינו סושיץ', כריסטיאן באטוקיו ו-וידאר קיארטנסון.

עוד בנושא:

הידיעה הראשונה על צירופו הצפוי של באבן למכבי תל אביב
רפאלוב יסכים להצעת מכבי תל אביב ברגע שהתנאים מול ברוז' ייסגרו
מכבי תל אביב השאילה את מרסלו לבני יהודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנים ארוכות בספרד. באבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באבן (1.82 מטר), שמייצג את נבחרת מרטיניק (מושבה צרפתית שבשליטת צרפת), שיחק בשנים האחרונות בספרד. הוא גדל במחלקת הנוער של שאטרו הצרפתית, וב-2008 עבר ללוסנה מהליגה הספרדית השנייה.

באוגוסט 2010 חתם באלקורקון, גם היא מהליגה השנייה בספרד ובשנת 2014 קיבל את הקידום שחיפש כשחתם לארבע שנים בגרנאדה. בחודש אוגוסט באותה שנה ערך את הופעת הבכורה בליגה הספרדית הבכירה, ונשאר בקבוצה עד 2016, אז חתם לשלוש שנים בספורטינג חיחון. בעונה שעברה רשם1,715 דקות בליגה הספרדית הבכירה במדי חיחון, 20 משחקים בהרכב ושער אחד.

בסך הכל, ברזומה של באבן יש שלוש עונות מלאות בליגה הספרדית הבכירה, במהלכן קיבל דקות משחק רבות. הוא נחשב לבלם חזק ופיזי, שגם כובש בקצב לא רע בכלל ביחס לתפקידו. בעונת 2015/16 הוא כבש שלושה שערים במדי גרנאדה, ובליגה הספרדית השנייה הוא כבש 11 שערים במשך ארבע עונות באלקורקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully