וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ז'אן סילבן באבן נחת בישראל במטרה לחתום

1.9.2017 / 10:33

הצהובים בדרך לרכש נוסף לקראת תום חלון ההעברות: הבלם בן ה-30 ממוצא צרפתי הגיע ארצה כדי לעבור בדיקות רפואיות. אם יעבור אותן, הוא צפוי להצטרף בהשאלה לעונה מספורטינג חיחון הספרדית

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אריאל תמרין

מכבי תל אביב קרובה לצרף בלם זר. הצרפתי ז'אן סילבן באבן, בן 30, נמצא על סף סגירה בקבוצה ועשוי להצטרף בקרוב. באבן נחת בשעות הצהריים בישראל (באזור 15:00) כדי לעבור בדיקות רפואיות, שלאחריהן הוא צפוי לחתום לעונה בתור מושאל מספורטינג חיחון הספרדית.

באבן (1.82 מטר), שמייצג את נבחרת מרטיניק (מושבה צרפתית שבשליטת צרפת), משחק בשנים האחרונות בספרד. הוא גדל במחלקת הנוער של שאטרו הצרפתית, וב-2008 עבר ללוסנה מהליגה הספרדית השנייה.

באוגוסט 2010 חתם באלקורקון, גם היא מהליגה השנייה בספרד ובשנת 2014 קיבל את הקידום שחיפש כשחתם לארבע שנים בגרנאדה. בחודש אוגוסט באותה שנה ערך את הופעת הבכורה בליגה הספרדית הבכירה, ונשאר בקבוצה עד 2016, אז חתם לשלוש שנים בספורטינג חיחון. בעונה שעברה רשם1,715 דקות בליגה הספרדית הבכירה במדי חיחון, 20 משחקים בהרכב ושער אחד.

בסך הכל, ברזומה של באבן יש שלוש עונות מלאות בליגה הספרדית הבכירה, במהלכן קיבל דקות משחק רבות. הוא נחשב לבלם חזק ופיזי, שגם כובש בקצב לא רע בכלל ביחס לתפקידו. בעונת 2015/16 הוא כבש שלושה שערים במדי גרנאדה, ובליגה הספרדית השנייה הוא כבש 11 שערים במשך ארבע עונות באלקורקון.

(עדכון ראשון: 10:33)

עוד בנושא:

דיווח: הבלם השבדי אלכסנדר מילושביץ' סיכם במכבי תל אביב
סדק בלסת לאיתן טיבי, לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים
אלירן עטר: "שמח ונרגש לחזור, מחכה לפגוש את הקהל שאני כל כך אוהב"

בלם גרנאדה ז?אן סילבן באבן מול שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
סוף סוף נמצא בלם? באבן מול לואיס סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully