וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "שמח ונרגש לחזור, מחכה לפגוש את הקהל שאני כל כך אוהב"

30.8.2017 / 15:08

החלוץ בן ה-30 חתם לשנתיים באופן רשמי. ג'ורדי קרויף: "מאושרים שהשלמנו את העסקה". קיארטנסון על השמועות: "שמעתי שכמה קבוצות רוצות אותי, צריך לקרות יותר מזה כדי שאעזוב"

מערכת וואלה!

אלירן עטר שוב לובש צהוב. החלוץ ערך הבוקר (רביעי) אימון בכורה במדי מכבי תל אביב, אחרי שעבר אמש בדיקות רפואיות וחתם לשנתיים עם שכר עונתי של 435 אלף דולר לעונה. מאוחר יותר, העסקה גם הפכה לרשמית ואושרה על ידי הצהובים. עטר יקבל את החולצה מספר 16 שהתפנתה בעקבות מעברו של שלומי אזולאי למכבי חיפה.

עטר אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח ונרגש לחזור למכבי. אני מאוד מחכה לעלות שוב על הדשא לפגוש את החברים החדשים וכמובן את הקהל של מכבי שאני כל כך אוהב".

ג'ורדי קרויף: "אלירן הוא שחקן אותו אין צורך להציג לאוהדי מכבי כיוון שאנו מכירים אותו היטב ויודעים מה הוא יכול להביא לקבוצה ולמועדון. אנו מאושרים שהשלמנו את העסקה וברצוננו לנצל את ההזדמנות לקבל את פניו של אלירן בברכה ולאחל תודה ובהצלחה לשלומי אזולאי".

בצל השמועות על מעבר אפשרי לניוקאסל, התראיין וידאר קיארטנסון במולדתו ואמר: "יכול להיות שמשהו יקרה, שמעתי שכמה קבוצות הביעו בי עניין, אבל צריך לקרות יותר מזה כדי שאעזוב".

עוד בנושא

מכבי תל אביב: אלירן עטר חתם לשנתיים, ירוויח 435 אלף דולר לעונה
שניים רבים ובסוף השלישי מנצח: מאחורי הקלעים של חזרת אלירן עטר למכבי תל אביב
מכבי תל אביב: הבלם היווני יורגוס צבלאס מועמד

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר, ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב צהוב. עטר עם קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עטר בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, ועלה לבוגרים לראשונה בשנת 2004, כשהוא בן 17. הוא נשאר במועדון נעוריו עד 2010, וב-112 משחקים כבש 26 שערים. במאי 2010 נרכש על ידי מכבי תל אביב בסכום המוערך ב-1.2 מיליון דולר וחתם לארבע עונות.

אחרי עונת שיא ב-2012/13, במהלכה היה מלך השערים עם 22 כיבושים והוביל את מכבי תל אביב לאליפות, הוא עבר לריימס הצרפתית, אך חזר ארצה כעבור שנתיים למכבי חיפה. במהלך הקדנציה בכרמל, עטר סבל מלא מעט פציעות וסיים עם 23 שערים. כעת הוא ישוב ללבוש צהוב וישמש כמחליפו של טל בן חיים החלוץ, שנמכר לספרטה פראג והותיר את עמדת שחקן הכנף השמאלי בלתי מאויישת.

(עדכון ראשון: 10:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלירן עטר, שלומי אזולאי עם סוכנם אבי נמני. פרטי,
אלירן עטר ושלומי אזולאי יחד עם סוכנם, אבי נמני/פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully