וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבלם היווני יורגוס צבלאס מועמד

29.8.2017 / 13:15

הצהובים ממשיכים בחיפושם אחר בלם. לאור העלויות הגבוהות של קרלוס סמבראנו והסירוב של טביב למכור את אנטואן קונטה, עלה שמו של שחקן אלניאספור בן ה-29, שרשם 23 הופעות בנבחרת יוון

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של יורגוס צבלאס

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר בלם זר, במטרה להחתים אחד כזה לפני סגירת הרישום לשלב הבתים של הליגה האירופית בשישי בלילה. לאור העלויות הגבוהות של קרלוס סמבראנו הפרואני והסירוב של אלי טביב לדון באפשרות מכירתו של אנטואן קונטה, סגנית האלופה שוקלת כעת את מועמדותו של יורגוס צבלאס היווני. הבלם הצטרף לאלניאספור הטורקית בינואר האחרון וחתום על חוזה עד 2019, אך עשוי לעזוב בימים הקרובים כשהוא מחזיק גם בהצעה מגרמניה.

צבלאס בן ה-29 הגיע לאלניאספור כאמור בינואר, תרם שער ובישול ב-15 משחקים בחצי העונה הראשונה שלו, ואת 2017/18 התחיל עם שתי הופעות בהרכב ועוד אחת כמחליף. ב-14 מ-18 המשחקים שלו בליגה הטורקית שיחק כבלם וביתר הוצב בתפקידו המקורי כמגן שמאלי. הוא זומן השבוע לסגל נבחרת יוון, במדיה יש לו 23 הופעות ושני שערים.

את הקריירה שלו החל צבלאס בקרקירה וב-2008 עבר לפאניוניוס. אחרי שנתיים טובות, הייתה זו איינטרכט פרנקפורט שרכשה את כרטיסו ב-1.2 מיליון יורו וקיבלה ממנו שער בכורה מרהיב מ-73 מטרים לרשת של מנואל נוייר הבינלאומי, שהיה אז שוער שאלקה. באפריל 2011 קרע השחקן את הרצועה הצולבת, הושבת מפעילות וקבוצתו ירדה ליגה. מונאקו, עם קלאודיו ראניירי וטור כריסטיאן קרלסן, צירפה אותו וקיבלה ממנו שני שערים ב-24 משחקים בעונת העלייה, ומשם חזר צבלאס ליוון. פאוק סלוניקי העניקה לו חוזה לארבע שנים, במהלכם עשה הסבה גם לתפקיד הבלם. בקיץ שעבר היה במגעים עם מכבי חיפה לעמדת המגן השמאלי ולאחר מכן הוזכר ביוון גם כמועמד להפועל באר שבע.

עוד בנושא:

עסקת העברתו של אלירן עטר ממכבי חיפה למכבי תל אביב על סף סגירה
בני יהודה: הקשר מרסלו ממכבי תל אביב בדרך לקבוצה
מכבי תל אביב מנסה לצרף את הבלם הפרואני קרלוס סמבראנו
במכבי תל אביב בטוחים: הסגל לא מספיק לאליפות ולאירופה

יורגוס צבלאס שחקן נבחרת יוון. GettyImages
רקורד מעניין. צבלאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully