וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט סולר: "ליברפול דרשה 200 מיליון יורו על קוטיניו, לא נסכן את המועדון"

אלברט סולר ורוברט פרננדס שאחראים על הרכש בברצלונה, ערכו מסע"ת עם סגירת החלון. סולר: "אם היינו מחתימים שני שחקנים ב-270 מיליון יורו היינו צריכים להתפטר. החוזה עם מסי ייחתם בקרוב"

אתר רשמי

חלון ההעברות הספרדי הסתיים אמש (שישי) בקול ענות חלושה מבחינתה של ברצלונה, שכשלה כישלון מהדהד ומלבד עוסמאן דמבלה, לא הצליחה להחתים את השחקן הנוסף שאותו היא רצתה לרכוש כדי למלא את החלל שהותיר ניימאר. ברתומאו והנהלת הקטלאנים עמלו עד הרגע האחרון, אבל פיליפה קוטיניו נשאר בליברפול ובצעד של ייאוש המועדון ניסה לרכוש את אנחל די מריה, אך גם המהלך הזה לא צלח והפריסאים שוב ניצחו את בארסה אחרי שהצליחו לגנוב להם את הכוכב הברזילאי. כזכור, גם הניסיונות האינטנסיביים של ברצלונה בתחילת הקיץ לרכוש את וראטי מפריס כשלו ובנוסף ז'אן מישל סרי שהיה מועמד נשאר בניס וכמובן שגם דיבאלה לא הגיע.

עוד בנושא:

שיא ההעברות נשבר בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי זועמת על ארסנל
כל ההעברות מהיום האחרון של החלון
תומר חמד נשאר בברייטון למרות הצעה של 9.5 מיליון ליש"ט מרדינג

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
ראש הנחש. ברתומאו/AP

בהמשך היום ערכו אלברט סולר ורוברט פרננדס האחראים על הרכש בברצלונה מסיבת עיתונאים שבה הם הסבירו את הכישלון בחלון ההעברות. סולר חשף: "אחרי שבועות של הצעות, אתמול ליברפול דרשה 200 מיליון יורו עבור שחקן אחד (קוטיניו), אנחנו לא נעמיד את המועדון בסיכון. אם רוברט ואני היינו מכריזים שהחתמנו שני שחקנים ב-270 מיליון יורו, היינו חוצים את הגבול והיינו צריכים להתפטר. איניגו וסרי הם שני שחקנים שאנחנו שוקלים להחתים אותם, כמו רבים אחרים אבל החלטנו שעדיף לא להחתים אותם".

סולר התייחס גם לחוזה החדש של מסי שטרם נחתם ואמר: "בקרוב, כשאנחנו אומרים בקרוב אנחנו מתכוונים לכך. אני רוצה לשלוח את המסר הזה לכל מי שמודאג. נכנסו מיד לעבודה כשהבנו שניימאר הולך לפריס, אבל הוא שחקן שמאוד קשה להחליף אותו".

פרננדס אמר: "יש לנו סגל פנטסטי והשחקנים החדשים שהגיעו יעזרו לנו להתחרות ולשמור על הסטנדרטים. עבדנו כדי להביא שחקנים חדשים אתמול בלילה, אבל זה לא היה אפשרי. זה לא נכון שלא ניסינו להביא את וראטי, אני דיברתי איתו באופן אישי עם אונאי אמרי והוא יודע שהשחקן היה מבוקש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"ברצלונה התרסקה בחלון ההעברות", נכתב ב"אס" המדרידאי. גם ב"ספורט" הקטלאני לא ריחמו על ברתומאו ופמלייתו ובכותרת של העיתון שיצא היום נכתב "לא אחת, לא שתיים, אפס החתמות".

אבל לא רק במדריד מבקרים את ברצלונה. צ'אבי, הכוכב והסמל של הקבוצה לשעבר, שכעת עושה לביתו בליגה הקטארית, התראיין ל"מארקה" ותקף את מדיניות הרכש של המועדון: "ברצלונה נרדמה בגלל שלפני חמש או שש שנים בקבוצה שיחקנו השחקנים הכי טובים בעולם. היום, למועדון יש שישה שחקנים בטופ: אינייסטה, מסי, אלבה, פיקה, לואיס סוארס ובוסקטס. אבל זה מועדון שחייב 11 שחקנים ברמה הכי גבוהה. לפני כן לא ראית שחקן ואמרת 'הוא יתאים לברצלונה', משום שכל שחקן שהתאים למועדון כבר היה שם. ברתומאו החתים שחקנים שלא מתאימים למערכת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully