וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: צ'לסי רכשה את דני דרינקווטר ודוידה זפאקוסטה

החלון נסגר, דרמה אצל האלופה: קשר לסטר נרכש ב-40 מיליון יורו, המגן האיטלקי ב-30 מיליון יורו, בארקלי התחרט במהלך הבדיקות. יורנטה בטוטנהאם, דראגוביץ' בלסטר, סאקו בפאלאס

אתר רשמי

אנגליה

* צ'לסי רכשה מטורינו ב-30 מיליון יורו את המגן הימני דוידה זפאקוסטה בן ה-25, שחתם על חוזה לארבע שנים. האיטלקי הבינלאומי הוא המגן התשיעי שהבלוז החתימו בשש השנים האחרונות. העברתו אושרה שתי דקות לסיום החלון.

* כמו כן, אושרה גם העברת דני דרינקווטר, שחתם לחמש שנים. לסטר סיטי קיבלה עבורו סכום שיא של 40 מיליון יורו.

* ליברפול הודיעה על החתמתו של אלכס אוקסלייד צ'מברליין מארסנל תמורת סכום המוערך ב-35 מיליון ליש"ט.

* סרז' אורייה, שהיה מועמד למנצ'סטר יונייטד, חתם בטוטנהאם לחמש שנים. התרנגולים שhלמו לפריס סן ז'רמן כ-23 מיליון ליש"ט על מגן נבחרת חוף השנהב.

* גם פרננדו יורנטה חתם רשמית בטוטנהאם לשנתיים (עם אופציה לשנה שלישית) כשסוונסי קיבלה 12 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הבאסקי בן ה-32 שהעדיף את התרנגולים על פני צ'לסי.

* ווילפריד בוני, חלוץ נבחרת חוף השנהב, חזר לסוונסי שרכשה את כרטיסו ממנצ'סטר סיטי ב-12 מיליון ליש"ט. גם רנאטו סאנצ'ס, קשר נבחרת פורטוגל ובאיירן מינכן בן ה-20, הצטרף במפתיע לברבורים כמושאל.

* קריסטל פאלאס רכשה את ממאדו סאקו מליברפול תמורת 26 מיליון ליש"ט.

* לסטר סיטי ביצעה העברה מפתיעה ברגע האחרון, כשצירפה בהשאלה את אלכסנדר דראגוביץ', בלמה של לברקוזן ונבחרת אוסטריה.

* ניקולה ולאשיץ', אחיה של הקופצת לגובה בלנקה וקשר נבחרת קרואטיה בן ה-19, חתם לחמש שנים באברטון שרכשה אותו תמורת 10 מיליון יורו מהיידוק ספליט. שיא חדש עבור המועדון הקרואטי.

* רכש חדש לברייטון: שחקן הכנף אסקיאל שלוטו הארגנטינאי-איטלקי (28) חתם לשלוש שנים אחרי שנרכש תמורת 3 מיליון יורו מספורטינג ליסבון. גם השוער ההולנדי טים קרול הצטרף כמושאל מניוקאסל.

* ברנלי החתימו את חלוצה של האדרספילד נאקי וולס תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* השוער היווני אורסטיס קארנזיס (32) עבר בהשאלה מאודינזה לאחות מאנגליה ווטפורד. גם מולה וואגה, בלם נבחרת מאלי בן ה-26, עשה את אותה הדרך. הצרעות החתימו גם את המגן ההולנדי מרווין זגלאר (27) מספורטינג ליסבון על חוזה לארבע שנים. הפורטוגלים קיבלו 3 מיליון יורו.

* פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ' החתימה לשנתיים את הקשר הצרפתי יוהאן מולו (28) ששוחרר מזניט סנט פטרסבורג. ג'ורדן גרהאם, שחקן הכנף בן ה-22 של וולבס, הגיע בהשאלה.

* בירמינגהאם רכשה את הקשר הספרדי חוטה (26) מברנטפורד תמורת 6 מיליון ליש"ט והחתימה אותו לארבע שנים. גם המגן הצרפתי מקסים קולן עשה את אותה הדרך וחתם לארבע שנים.

עוד בנושא:
רגע לפני סגירת החלון: הודעות ההחתמה היצירתיות ביותר הקיץ
העברות בעולם - 30.8: הובדס ביובנטוס, אוקסלייד-צ'מברליין בדרך לליברפול
שחקני ריאל במפגן תמיכה בפיקה: "אם תשרקו לו בוז, תבזו את כולנו"

גרמניה

* חלוץ ליברפול דיבוק אוריגי הושאל לוולפסבורג הגרמנית לעונה אחת תמורת שישה מיליון יורו.

* באייר לברקוזן הודיעה על רכישתו של החלוץ הארגנטינאי לוקאס אלאריו מריבר פלייט. בהודעה טענו הגרמנים כי שילמו את המחיר שמופיע בסעיף השחרור שלו ולכן ריבר צריכה למכור אותו. לברקוזן, שנעזרה בהתאחדות הגרמנית, צפויה לקבל את השחרור שלו מארגנטינה בימים הקרובים.

* ורדר ברמן שאלה את חלוץ סטנדרד ליאז' איסחק בלפודיל עם אופציה לרכוש אחרי עונה.

* באייר לברקוזן רכשה את פנאיוטיס רצוס, שחקן ההגנה הצעיר של נבחרת יוון, תמורת 22 מיליון יורו. רצוס בן ה-19 חתם לחמש שנים.

* ר.ב. לייפציג הודיעה על החתמת קווין קאמפל מבאייר לברקוזן. הוא חתם לארבע שנים תמורת כ-18 מיליון יורו.

* אילאס בבו שחקנה של פורטונה דיסלדורף חתם לארבע שנים בשורות האנובר העולה החדשה לבונדסליגה, ששילמה תמורתו כ-4.5 מיליון יורו.

* יהלום חדש לפטר בוס: ג'יידון סאנצ'ו בן ה-17 חתם עבר ממנצ'סטר סיטי לדורטמונד. החלוץ נבחר לשחקן הטורניר כאשר אנגליה זכתה במונדיאל עד גיל 17 בקיץ, וקיבל את החולצה עם הספרה 7, שהייתה שייכת לעוסמאן דמבלה.

* המגן הגרמני אנדראס בק בן ה-30 עבר מבשיקטאש לשטוטגרט וחתם בקבוצה החדשה לשנתיים.

איטליה

* יאן קראמו, קשר קון ונבחרת צרפת הצעירה בן ה-19, חתם רשמית באינטר עם השאלה לשנתיים ואופציית רכישה ב-8 מיליון יורו.

* רוברטו אינגלזה, חלוצה בן ה-25 של קייבו, נרכש על ידי נאפולי ב-10 מיליון יורו (פלוס 2 מיליון בונוסים) אך נשאר בקייבו כמושאל עד סיום העונה.

* פיורנטינה החתימה את סיריל תרו, חלוצה הצרפתי בן ה-34 של אודינזה, שקיבלה תמורתו 2 מיליון יורו. גם החלוץ בן ה-19 סימונה לו פאזו הצטרף כמושאל מפאלרמו.

* דובאן ספאטה, חלוץ נבחרת קולומביה בן ה-26, הושאל מנאפולי לסמפדוריה עד תום העונה עם מחויבות לרכוש את כרטיסו ב-22 מיליון יורו. גם המגן הקרואטי איבן סטריניץ' עשה את אותה הדרך, רק בהעברה תמורת 2 מיליון יורו.

* נאני, שחקן הכנף של נבחרת פורטוגל, הושאל לעונה מוולנסיה ללאציו עם אופציית רכישה.

* חלוצה הצרפתי של מילאן, אמבאיי ניאנג, הושאל לעונה לטורינו. ובזמן שדוידה זפאקוסטה אמור להשלים את המעבר שלו לצ'לסי, טורינו גם החתימה מחליף בדמות המגן הארגנטינאי כריסטיאן אנסלדי, שהגיע בהשאלה מאינטר וחתם לשנתיים.

* לי סאונג וו, שחקן הכנף בן ה-19 שזכה לכינוי "ליאונל מסי הדרום קוריאני", נמכר מברצלונה לוורונה תמורת 1.5 מיליון יורו. השחקן חתם לארבע שנים אצל העולה החדשה לסרייה A, כאשר לברצלונה אופציה לרכוש אותו בחזרה בשנתיים הראשונות. גם מואיז קין, יליד 2000 הראשון ששיחק וכבש בסרייה A, חתם בוורונה כמושאל מיובנטוס.

* החלוץ הפולני מריוש סטפינסקי (22) חתם לעונה אחת בקייבו כמושאל מנאנט הצרפתית. גם הבלם הסרבי ננאד טומוביץ' (30) הצטרף בהשאלה מפיורנטינה.

* פדריקו ריצ'י, שחקן הכנף בן ה-23 של ססואולו, עבר בהשאלה לגנואה.

* המגן הבוסני דניאל פאבלוביץ' עבר בהשאלה מסמפדוריה לקרוטונה, שלקחה ממילאן בהשאלה את הבלם הצ'כי סטפן שימיץ' בן ה-22.

* בולוניה החתימה כמושאל את המגן השמאלי הצרפתי שייק קייטה מבירמינגהאם.

* בנבנטו, העולה החדשה לסרייה A, צירפה בהשאלה את המגן המרוקני אשרף לזאר (25), עם אופציה לרכישה ב-3.5 מיליון יורו.

ספרד (החלון ייסגר בלילה בין שישי לשבת)

* בויאן קרקיץ' הושאל מסטוק סיטי לאלאבס לעונה אחת. זו תהיה הקבוצה השביעית בקריירה של הספרדי בן ה-27 אחרי שהתחיל בברצלונה ומשם עבר לרומא, מילאן, אייאקס, סטוק סיטי ומיינץ בעונה שעברה.

* ג'ואל קמפבל, חלוץ נבחרת קוסטה ריקה בן ה-25, הושאל שוב מארסנל וחזר לקדנציה שנייה בבטיס, במדיה שיחק בעונת 2012/13.

* סרג'י דארדר, הקשר הספרדי בן ה-23 של ליון, הצטרף כמושאל לאספניול, ששילמה 300 אלף יורו כעת ותוכל לרכוש את כרטיסו בתום העונה.

* סביליה צירפה בהשאלה מגלאטסראיי את המגן הצרפתי ליונל קארול בן ה-26.

* אחרי עונה לא מוצלחת בארסנל, חוזר לוקאס פרס לדפורטיבו לה קורוניה ממנה נרכש ועבר לאנגליה לפני שנה. החלוץ הספרדי יושאל לדפור לעונה אחת ולספרדים תהיה אופציה לרכוש אותו בסיומה.

צרפת

* זהו, פריס סן ז'רמן הודיעה סוף סוף על צירופו של קיליאן אמבפה. חלוץ מונאקו בן ה-18 עבר בהשאלה לעונה אחת, בסיומה הוא אמור להירכש תמורת כ-180 מיליון יורו. לידיעה המלאה בנושא.

* נמפליס מנדי, הקשר בן ה-25 שנרכש על ידי לסטר סיטי ב-13 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר וחווה פציעה לא פשוטה, חזר לניס כמושאל עד תום העונה עם אופציה לרכישה ב-12 מיליון יורו. גם המגן ראסין קולי הצטרף מברשיה בעסקה של 3.5 מיליון יורו.

* מארסיי הצליחה להחתים ברגע האחרון את החלוץ היווני קוסטאס מיטרוגלו על חוזה לארבע שנים. בנפיקה קיבלה תמורתו 15 מיליון יורו.

* הקשר הטוניסאי ווהבי חאזרי הצטרף לראן כמושאל מסנדרלנד האנגלית, ללא אופציית רכישה. הוא חוזר לליגה הצרפתית אחרי ששיחק בבאסטיה ובורדו.

* ניקולא דה פרוויל, חלוצה בן ה-26 של ליל, חתם לארבע שנים בבורדו, ששילמה כ-10 מיליון יורו.

* ליון צירפה בהשאלה מאמיין את הקשר הקונגולזי בן ה-20 טנגי אנדומבלה.

* רמי קאבלה, קשרה ההתקפי של מארסיי, הושאל לעונה אחת לסנט אטיין של אוסקר גרסיה.

* טולוז צירפה בהשאלה את הקשר ג'יאנלי אימבולה בן ה-24, מי שהיה הרכש היקר בתולדות סטוק סיטי בינואר 2016 ולא התאקלם באנגליה.

* הבלם פאפי ג'ילובוג'י חתם לעונה אחת בדיז'ון, ששאלה אותו מסנדרלנד ללא אופציית רכישה. דיז'ון החתימה גם את הקשר הפורטוגלי צ'קה (22) כמושאל מליל.

* תומא טורה, שחקן הכנף בן ה-23 של בורדו, חתם לארבע שנים באנז'ה תמורת 1.7 מיליון יורו.

* אמיין שאלה ממונאקו את החלוץ בן ה-27 לאסינה טראורה ומטורינו את המגן הברזילאי דנילו אבלאר. גם הקשר הברזילאי נתן הגיע כמושאל מצ'לסי והדרום אפריקאי בונגאני זונגו נרכש מוויטוריה גימראייש תמורת 2 מיליון יורו.

ליגות נוספות

* גביגול, חלוצה הברזילאי של אינטר, הושאל רשמית לבנפיקה, שהסכימה לשלם את מלוא שכרו לעונה הקרובה. גם דוגלאס, המגן הברזילאי בן ה-27 שלא מצא את מקומו בברצלונה ושיחק בעונה שעברה בספורטינג חיחון, הצטרף לבנפיקה כמושאל.

* אולימפיאקוס רכשה מקלאב ברוז' את הבלם הבלגי שלה ביורן אנגלס תמורת 5.8 מיליון יורו. גם השוער הבלגי הוותיק סילביו פרוטו הגיע מאוסטנד.

* סלטיק שאלה מפריס סן ז'רמן את החלוץ הצעיר אודסון אדואר, שהאריך את חוזהו בקבוצה הצרפתית עד 2020 לפני המעבר לסקוטלנד.

* ספרטק מוסקבה רכשה מגרמיו את הקיצוני הברזילאי פדרו רוצ'ה תמורת כ-11 מיליון יורו.

* מת'יו ווילוק, שחקנה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה אחת לאוטרכט ההולנדית.

* ריקרדו קישנה, הכישרון ההולנדי בן ה-21 שעבר מאייאקס ללאציו ולא מצא את מקומו גם בליל, הושאל לקבוצת נעוריו דן האח.

* הבלם הפורטוגלי לואיס נטו עבר מזניט סנט פטרסבורג לפנרבחצ'ה. גם הקשר הברזילאי מאוריסיו עזב את זניט וחתם בפאוק סלוניקי.

* ומחליפו של נטו בזניט יהיה שחקנה הסלובני של רוסטוב ואקס בני סכנין מיחה מבליה, שחתם ל-4 שנים בעסקה של 8 מיליון יורו.

* הבלם הספרדי ססאר נבאס (37) עזב את רוסטוב וחזר לקדנציה שנייה ברובין קאזאן, שם התאחד עם מאמנו קורבן ברדייב.

* הפורטוגלי של וולפסבורג, וייריניה, חזר לפאוק סלוניקי, ממנה הגיע לפני חמש שנים לזאבים. היוונים שילמו תמורת מיליון יורו.

* פורטוגלי נוסף, החלוץ בן ה-33 הוגו אלמיידה, חתם בהיידוק ספליט הקרואטית.

* גלאטסראיי קיבלה בהשאלה נוספת את הבלם הבלגי ג'ייסון דנאייר ממנצ'סטר סיטי.

* המגן הצ'יליאני כריסטיאן קואבס (22) שכרטיסו שייך לצ'לסי, הושאל לעונה אחת לטוונטה ההולנדית.

* פנאתינייקוס צירפה בהשאלה מגנואה את אוסקר היליימארק, קשר נבחרת שבדיה בן ה-25. גם הקשר הצרפתי אנתוני מונייה הצטרף לפנאתנייקוס.

* רוברט מוריץ', חלוץ קרואטי בן 21, עזב את אייאקס וחתם לארבע שנים בבראגה הפורטוגלית, שצירפה בהשאלה גם את הקשר ז'ואאו טשיירה מפורטו.

* המגן לואיס קבאנדה עבר בהשאלה מגלאטסראיי לסטנדרד ליאז'. גם החלוץ הקרואטי דויה צ'ופ חתם אצל הבלגים אחרי שנרכש ב-3 מיליון יורו מקליארי.

* פנאיוטיס קונה, קשר נבחרת יוון בן ה-30, עבר בהשאלה מאודינזה לא.א.ק אתונה.

שמועות

* על פי "סקיי ספורטס", צ'לסי ואברטון כבר סגרו ביניהן את עסקת רוס בארקלי עם דמי העברה של 30 מיליון ליש"ט, אך קשר נבחרת אנגליה התחרט במהלך הבדיקות הרפואיות והעסקה בוטלה.

* ריאד מחרז עזב את ההתכנסות של נבחרת אלג'יריה לטובת מה שהוגדר על ידי ראשי הנבחרת כ"נסיעה מהירה ודחופה לאירופה כדי להשלים מעבר למועדון חדש". על פי הדיווחים, כוכב לסטר סיטי יעבור או לברצלונה או לאחת משתי הלונדוניות, ארסנל וצ'לסי. בשעות הצהריים פורסם כי כבר נחת בברצלונה, אולי לקראת חתימה אצל הקטלאנים.

* בינתיים, בברצלונה ממשיכים להמתין לתשובה מצד ליברפול לגבי פיליפה קוטיניו. הקטלאנים צפויים לשלם עליו 160 מיליון יורו אם אכן יעבור לקאמפ נואו ביממה הקרובה. העסקה הזו תלויה גם בהשלמת העסקה בין ליברפול למונאקו על תומא למאר.

* מי שעוד לוחץ בניסיון לעבור לברצלונה הוא קשרה הארגנטינאי של פריס סן ז'רמן, אנחל די מריה, שדרש מסוכנו ז'ורז'ה מנדש לפעול בעניין. עד כה, פ.ס.ז' דחתה שתי הצעות של בארסה על "אל פידאיטו", בסך 25 ו-30 מיליון יורו.

* ברצלונה עשויה גם להיפרד ביממה הקרובה מכמה שחקנים ובראשם אנדרה גומש, המבוקש בווסטהאם.

* סוכן השחקנים חוסה מריה מינגלה, שנחשב למקורב מאוד לברצלונה והביא אליה בין היתר את ליאונל מסי לפני שנים רבות, אמר בריאיון: "בארסה ידעה כבר מה-10 במאי שניימאר עוזב. אני אמרתי את זה לנשיא ולמנהל המקצועי שם".

* על פי אאורליו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי: "פריס סן ז'רמן הציעה חמישה מיליון יורו ועוד שני מיליון בבונוסים על פפה ריינה. אמרתי להם תודה ולהתראות".

מחרז בברצלונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully