וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ריאל במפגן תמיכה בפיקה: "אם תשרקו לו בוז, תבזו את כולנו"

סרחיו ראמוס ודני קרבחאל יוצאים להגנתו של בלם ברצלונה לקראת המפגש החשוב של נבחרת ספרד מול איטליה בברנבאו: "הקללות מסיחות את דעתנו". למרות זאת, אוהדי ריאל מכינים לו קבלת פנים "מיוחדת"

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ברצלונה בליגה הספרדית

המשחק המרתק בין ספרד לאיטליה על ראשות הבית הישראלי הולך ומתקרב (ייערך ביום שבת הקרוב), אך שחקני לה רוחה בעיקר עסוקים בלאחד את השורות. המשחק ייערך בסנטיאגו ברנבאו, ונראה שהאוהדים במדריד מכינים קבלת פנים חמה במיוחד לשנוא נפשם ג'רארד פיקה.

פיקה נחשב ממילא לדמות שנויה במחלוקת בספרד, אולם בשבועות האחרונים האיבה כלפיו מצד אוהדי ריאל מגיעה לשיאים חדשים. בקלאסיקו האחרון הוא גם זכה לטיפול מיוחד ולקריאות בוז צורמות, אולם כעת כשמדובר במשחק של נבחרת ספרד יש מי שמנסה להרגיע את הרוחות, כולל שחקני ריאל.

"אני קורא מכאן לכל האוהדים שמתכוונים להגיע למשחק - אל תשרקו בוז לא לפיקה ולא לאף אחד משחקני ברצלונה. כבדו את כולם", אמר סרחיו ראמוס. "אנחנו זקוקים לקהל כדי להציג את היכולת הטובה ביותר שלנו, ואם יישמעו שריקות בוז או קללות זה יסיח את דעתנו".

ג'רארד פיקה נבחרת ספרד. GettyImages
תמיד מושך אש. פיקה/GettyImages

דני קרבחאל הצטרף לדבריו של ראמוס ואמר ש"אם תשרקו בוז לפיקה, תבזו את כולנו. זה לא ישפיע עליו, אבל את כל שאר שחקני הנבחרת זה יעצבן מאוד".

אחד הסיפורים המעניינים לקראת המשחק הוא חזרתו של דויד וייה לסגל לה רוחה. החלוץ הוותיק חזר ללבוש את המדים הלאומיים לאחר שלוש שנות הפסקה ואף עשוי לפתוח בהרכב. "כולנו הופתענו מהקאמבק שלו", הודה סרחיו ראמוס, "אבל למרות גילו, יש בו עדיין רוח נעורים ורצון מתמיד לכבוש שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully