וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ההעברות נשבר בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי זועמת על ארסנל

קבוצות הליגה הוציאו 1.4 מיליארד ליש"ט. רשימת המבזבזות המלאה וההעברות הכי יקרות - בפנים. התכולים כועסים על ההתנהלות ה"שערורייתית" של התותחנים בנוגע לאלכסיס סאנצ'ס

אתר רשמי

חלון ההעברות בפרמיירליג ננעל אתמול בלילה (בין חמישי לשישי) בצורה דרמטית למדי, ושבר את שיא הליגה. לא פחות מ-210 מיליון ליש"ט שולמו ביום האחרון לחלון (השיא הקודם, 155 מיליון ליש"ט, נרשם בשנה שעברה). בסך הכל, שילמו קבוצות הליגה סכום משותף של 1.4 מיליארד ליש"ט בחלון ההעברות הקיצי (גם כאן מדובר בשיא, זו שנה שישישית ברציפות, לעומת 1.1 מיליארד ליש"ט אשתקד ו-470 מיליון לפני עשר שנים), זאת למרות כוכבים כגון אלכסיס סאנצ'ס, רוס בארקלי, וירג'יל ואן דייק, ריאד מחרז, תומא למאר, דייגו קוסטה ואחרים שנותרו בקבוצותיהן.

מיותר לציין שבפרמיירליג הוצא סכום הכסף הגדול ביותר הקיץ. במקום השני הליגה האיטלקית (735 מיליון ליש"ט), ואחריה הצרפתית (590), הגרמנית (510) ורק הספרדית (500, אם כי החלון בספרד פתוח עד הלילה).

המבזבזת הגדולה ביותר בחלון הקיצי באנגליה היא מנצ'סטר סיטי, עם 215 מיליון ליש"ט. אחריה צ'לסי (192 מיליון), מנצ'סטר יונייטד (146), אברטון (135.8), טוטנהאם (88), ליברפול (80) ולסטר סיטי (78.8). בממוצע, הוציאו קבוצות הפרמיירליג 71 מיליון ליש"ט הקיץ.

הקיץ הזה של סיטי הוא גם הבזבזני ביותר בתולדות הכדורגל האירופי, עם מיליון ליש"ט יותר מפריס סן ז'רמן. את הרשימה משלימות ריאל מדריד של קיץ 2009 (195 מיליון ליש"ט), צ'לסי של הקיץ הנוכחי (192), מילאן של הקיץ הנוכחי (175), ברצלונה של הקיץ הנוכחי (173, והיד עוד נטויה), סיטי של קיץ 2016 (162), מנצ'סטר יונייטד של קיץ 2014 (149), סיטי של קיץ 2009 (148) ויונייטד של הקיץ הנוכחי (146).

ארבע קבוצות קיבלו יותר כסף משהוציאו בחלון - סוונסי, ברנלי, סטוק סיטי, וכמובן - ארסנל.

עוד בנושא:

כל ההעברות מהיום האחרון של החלון
תומר חמד נשאר בברייטון למרות הצעה של 9.5 מיליון ליש"ט מרדינג
היממה החלומית של קיליאן אמבפה: "תקופה נפלאה שקיבלה חותמת מושלמת"

בנג'מין מנדי שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה. מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
הקיץ הבזבזני בכל הזמנים. פפ עם מנדי/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

10 ההעברות הגדולות של הקיץ, נכון לכעת

1. ניימאר, מברצלונה לפריס סן ז'רמן, 222 מיליון יורו
2. עוסמאן דמבלה, מדורטמונד לברצלונה, 105 מיליון יורו
3. רומלו לוקאקו, מאברטון למנצ'סטר יונייטד, 84.7 מיליון יורו
4. אלברו מוראטה, מריאל מדריד לצ'לסי, 62 מיליון יורו
5. בנג'מין מנדי, ממונאקו למנצ'סטר סיטי, 57.5 מיליון יורו
6. אלכסנדר לקאזט, מליון לארסנל, 53 מיליון יורו
7. קייל ווקר, מטוטנהאם למנצ'סטר סיטי, 51 מיליון יורו
8. ברנארדו סילבה, ממונאקו למנצ'סטר סיטי, 50 מיליון יורו
9. גילפי סיגורדסון, מסוונסי לאברטון, 49.4 מיליון יורו
10. לאונרדו בונוצ'י, מיובנטוס למילאן, 42 מיליון יורו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת ברזיל פיליפה קוטיניו. רויטרס
יתברג במקום השני ברשימה הזאת? קוטיניו/רויטרס

ומה לגבי העסקאות שלא יצאו לפועל? אלכסיס סאנצ'ס נשאר בסופו של דבר בארסנל, ומנצ'סטר סיטי זועמת על כך. על פי דיווחים התותחנים כבר הסכימו להצעה של 55 מיליון ליש"ט (בתוספת 5 מיליון ליש"ט עתידיים), אך התנו אותה בכך שימצאו לצ'יליאני מחליף. הם קיוו שיצליחו להנחית את תומא למאר תמורת סכום שיא של 90 מיליון ליש"ט, אך לא הצליחו להשלים את העסקה.

בקבוצה של פפ גווארדיולה זועמים, שכן העניין שלהם בסאנצ'ס החל כבר בחודש מאי ובעוד ארסן ונגר טען שהחלוץ לא למכירה, הוא שינה את דעתו ברגע האחרון. בשעה 10 בבוקר אישר בפני אנשי סיטי כי הוא מחפש אחר מחליף, ואלה כבר טסו לדרום אמריקה כדי להשלים את העסקה. אלא שבסופו של דבר ארסנל לא הצליחה לשכנע את למאר לחתום (שכן כוכב מונאקו רצה לשחק בליגת האלופות), ונותרה ללא חלופות.

"ההתנהלות שלהם שערורייתית", צוטט אחד מראשי סיטי כאומר. ונגר הציע לכלול בעסקה את ראחים סטרלינג, אולם התכולים סירבו וכעת לא מן הנמנע שאלכסיס, שיהיה שחקן חופשי בקיץ, יעזוב עוד שנה ללא תמורה, אלא אם יימכר בחלון של ינואר.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
מה עכשיו? אלכסיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully