וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן "השריף" מתקרב לסיכום בבית"ר ירושלים

2.9.2017 / 6:57

מרבית תנאיו של אלי כהן סוכמו והוא צפוי להצטרף לצוות המקצועי בתחילת השבוע, גילי לבנדה יישאר בעמדת המאמן. גם ארבייטמן יחתום בתחילת השבוע. ורטה או משומר יצורפו לעמדת המגן הימני

צילום ועריכה: קובי אליהו

סאגת הצוות המקצועי בבית"ר ירושלים תגיע ככל הנראה לסיומה בתחילת השבוע כאשר אלי כהן השריף צפוי להצטרף למועדון. אלי אוחנה החליט כבר לפני כשבוע כי הוא רוצה לראות את המאמן הוותיק מסייע לצוות המקצועי ומשפר תהליכים במועדון. אוחנה נפגש עמו לפני מספר ימים וכעת נראה כי הצדדים קרובים מאוד לסיכום כספי ונראה כי הכרזה רשמית על צירופו של המאמן תהיה בתחילת השבוע. בכל מקרה מי שיישאר בשלב זה בעמדת המאמן יהיה גילי לבנדה.

עוד בנושא:

אלי אוחנה נפגש עם אלי כהן, "השריף" צפוי לסכם בימים הקרובים
יוסי בניון אחרי הניצחון על אשדוד: "מצחיק לדבר עכשיו על אליפות"
פול אדגר אחרי החתימה בבית"ר: "מטורף, מקווה להיות חלק מזה"

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קרוב לעוד קדנציה. אלי כהן השריף/קובי אליהו

בנוגע לשלומי ארבייטמן, תנאי השכר של החלוץ מסוכמים וכעת נותרו פרטים קטנים הנוגעים למענקים, פרטים אשר אמורים להיסגר הערב או מחר על מנת שהשחקן יחתום ויוכל להתאמן בראש נקי. ארבייטמן מתאמן עם בית"ר כבר שלושה שבועות וממתין בקוצר רוח לחוזהו. בבית"ר החמיאו לשחקן ואמרו: "שלומי עשה משהו בקריירה וזה לא פשוט במצב הזה לבוא לסיטואציית התרשמות ולהיות סבלני כל כך, הוא ראוי להיות חלק מבית"ר ירושלים".

לבית"ר עדיין ישנה אפשרות לצרף שחקנים עד ה-5 לספטמבר אך נראה כי פול אדגר יישאר בקבוצה ולא יצורף זר נוסף. בבית"ר מכוונים לצירוף מגן ימני ישראלי, כאשר אייל משומר ועופר ורטה הם השמות הבולטים. לעת עתה ישנה עדיפות לאייל משומר אך הדברים עדיין יכולים להשתנות.

מעבר לשחקנים שיצורפו, בבית"ר יצטרכו לדלל את הסגל בשני שחקנים, ככל הנראה בחוליית הקישור בה יש עומס של 11 שחקנים על 4 או 5 עמדות. ההחלטות יתקבלו בהתאם לביקוש שיש לחלק מהשחקנים וקבוצות שיוכלו לעמוד בשכרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully