וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: זהבי לא התאמן, חמד תורגל. ההתלבטות: רפאלוב או מליקסון

31.8.2017 / 19:55

אלישע לוי תרגל את חלוץ ברייטון, ומתלבט בין שני הקשרים שתורגלו בזמן שהקפטן נעדר. זהבי בכל מקרה יהיה כשיר למשחק מול מקדוניה במוצ"ש. דן איינבינדר תורגל הפעם בהרכב השני

עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל סיימה את אימון הערב (חמישי) לקראת המשחק מול מקדוניה במוצאי שבת (21:45, ערוץ 1) במסגרת מוקדמות המונדיאל, ובמהלכו תרגל אלישע לוי לראשונה את כל שחקני השדה. הבעיה: ערן זהבי לא התאמן וכעת יצטרך המאמן להחליט את מי הוא יחליף מבין השחקנים שתורגלו - ליאור רפאלוב או מאור מליקסון. גם הפעם תרגל לוי את רביעיית ההגנה שכוללת את בן ביטון, שיר צדק, טל בן חיים ואופיר דוידזאדה, כשביברס נאתכו ואלמוג כהן בקישור האחורי. מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, טל בן חיים ותומר חמד תורגלו בהתקפה.


עוד בנושא:
איתי שכטר זומן לסגל הנבחרת במקום מונס דאבור
בן ביטון, בן חיים, צדק ודוידזאדה ירכיבו את חוליית ההגנה נגד מקדוניה
לוי באסיפה: "התוצאה מול אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את אמון הקהל"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
ישחק בכל מקרה. ערן זהבי/יוסי ציפקיס

כאמור, לוי נעול על שמונה שחקנים בהרכב שלו, כשבנוסף לשישייה שתרגל אתמול בחלק ההגנתי גם זהבי וטל בן חיים יפתחו. אחד מבין השניים, מאור מליקסון או ליאור רפאלוב יקבל מקום בהרכב, כשהיום העדיף המאמן את תומר חמד על פני דן איינבינדר.

הנבחרת ערכה את האימון בכפר גלים ותלון במלון דן כרמל בחיפה, בו מתאכסנת פעמים רבות מכבי חיפה. עד כה לא שכרה הנבחרת מלון במרכז לצורך האימונים באצטדיון רמת גן והשחקנים נסעו הביתה. ביום שישי יקיים אלישע לוי מסיבת עיתונאים באצטדיון בחיפה, בה ישתתף גם ערן זהבי. לאחר מכן ייערך האימון המסכם ולאחריו תעלה נבחרת מקדוניה אל כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully