וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מתלבט בין דן איינבינדר לתומר חמד. מאור מליקסון עשוי לפתוח

31.8.2017 / 10:46

שמונה שחקני שדה כבר סגורים בהרכב הנבחרת לקראת מקדוניה בשבת. ההתלבטות: מערך שכולל את הקשר או החלוץ. כוכב באר שבע עשוי לפתוח בימין. בנבחרת אישרו: שכטר זומן במקום דאבור

עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק מול מקדוניה בשבת ונראה כי המאמן אלישע לוי עדיין מתלבט בנושא מרכזי אחד: האם לפתוח עם שליישית קישור שכוללת את דן איינבינדר, או לשחק בשיטה שכוללת שני חלוצים, עם תומר חמד לצד ערן זהבי. המאמן נוטה לפתוח עם אחד מהשניים בהתאם למערך, בעוד בן ביטון, טל בן חיים, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה היו אמורים לפתוח לפי התכנית המקורית. בעקבות פציעת טיבי, שיר צדק הוא זה שיאייש את עמדת הבלם, כאשר אלמוג כהן וביברס נאתכו ישחקו לצדו. כיוון שטל בן חיים וערן זהבי בטוחים בהרכב, לוי מתלבט האם לעלות עם איינבינדר או חמד. כרגע, המאמן נותן עדיפות למאור מליקסון בצד ימין של הקישור.

שמונה שחקני שדה סגורים בהרכב הנבחרת. "אל תתייחסו לגופיות שחילקתי באימון", אמר לוי לשחקנים. "הכל עוד יכול להשתנות". סוגיה נוספת שעדיין לא נפתרה קשורה לעמדת השוער, שם יש התלבטות בין עומרי גלזר לאריאל הרוש. חלק מהשחקנים העריכו שלאור דבריו של המאמן במסיבת העיתונאים, גלזר הוא זה שיפתח בין הקורות, אך אתמול תורגלו השוערים לסירוגין. יוסי בניון שוחרר מסוף האימון אתמול בשל עומס, אך הוא כשיר למשחק.

עוד בנושא:

בחמישי: הנבחרת הצעירה תחל את דרכה במוקדמות יורו 2019
בן ביטון, בן חיים, צדק ודוידזאדה ירכיבו את חוליית ההגנה נגד מקדוניה
לוי באסיפה: "התוצאה מול אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את אמון הקהל"

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. יוסי ציפקיס
בהרכב? חמד/יוסי ציפקיס

הנבחרת תערוך היום אימון ערב בכפר גלים ותלון במלון דן כרמל בחיפה, בו מתאכסנת פעמים רבות מכבי חיפה. עד כה לא שכרה הנבחרת מלון במרכז לצורך האימונים באצטדיון רמת גן והשחקנים נסעו הביתה. ביום שישי יקיים אלישע לוי מסיבת עיתונאים באצטדיון בחיפה, בה ישתתף גם ערן זהבי. לאחר מכן ייערך האימון המסכם ולאחריו תעלה נבחרת מקדוניה אל כר הדשא.

מונס דאבור, שנפצע אתמול באימון, נבדק בעקבות הרגישות במפשעה ושוחרר מסגל הנבחרת. כזכור, אלישע לוי החליט כבר אתמול לזמן את איתי שכטר במקומו וכעת הודיעו בנבחרת באופן רשמי כי חלוץ בית"ר יחליפו בסגל. "אני יודע שהתוצאה נגד אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את האמון של הקהל בנבחרת", אמר אלישע לוי לשחקנים באסיפה שערך. "אנחנו מגיעים למצבים. עד שני המשחקים האחרונים המאזן היה טוב גם מבחינת ספיגות. לא ספגנו יותר מדי, אבל נגד ספרד ואלבניה משהו קרה. להבקיע שני שערים ולספוג קצת יותר משער ברמות האלה זה בסדר, אבל אנחנו צריכים להשתפר הגנתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully