וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: הנבחרת הצעירה תחל את דרכה במוקדמות יורו 2019

30.8.2017 / 20:20

שחקניו של מרקו בלבול יארחו בעכו את אזרבייג'אן, בשלישי יפגשו בחוץ את נורבגיה. המאמן: "התרגשות גדולה. יש המון שחקנים כישרוניים שלדעתי בקרוב יגיעו לנבחרת הבוגרת"

מאמן ישראל הצעירה מרקו בלבול. לירון מולדובן
"נעשה הכול כדי להעפיל לאליפות אירופה". בלבול/לירון מולדובן

הנבחרת הצעירה של ישראל תחל מחר (חמישי, 19:30, ספורט 5) את דרכה במוקדמות יורו 2019, כשתארח באצטדיון בעכו את נבחרת אזרבייג'אן במסגרת בית ה'. תושבי עכו יוכלו להיכנס חינם למשחק בהצגת תעודת תושב בקופות האצטדיון, וכך גם חיילים בהצגת חוגר. עלות כרטיס למשחק: 20 שקלים. ביום שלישי תערוך הנבחרת את משחקה השני, בחוץ מול נורבגיה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן מרקו בלבול: "ישנה התרגשות גדולה לפתוח קמפיין חדש, יש לנו נבחרת חדשה ומוכשרת. נבוא נחושים לקמפיין ונעשה הכול כדי להעפיל לאליפות אירופה. אחת המטרות של הנבחרת הצעירה היא לקדם שחקנים לנבחרת הבוגרת. אני יותר מגאה שעומרי גלזר ומנור סולומון נמצאים בנבחרת הבוגרת. מצד שני, אנחנו רוצים להביא תוצאות גם בנבחרת הצעירה. יש לנו בנבחרת עוד המון שחקנים כישרוניים שלדעתי בקרוב יגיעו לנבחרת הבוגרת. יש לנו קאדר שחקנים גדול, וישנם מחליפים לכל שחקן".

יורו 2019 לנבחרות צעירות יתקיים באיטליה וסן מרינו, אך הדרך לשם ארוכה וקשה. תשע מנצחות הבתים תקבלנה כרטיס אוטומטי לאליפות באיטליה, כאשר ארבע הסגניות עם המאזן הכי טוב תגענה למשחקי פלייאוף. שם יוכרע מי שתי המצטרפות האחרונות לטורניר הגמר שיכלול 12 נבחרות, יחד עם תשע מוליכות הבתים ועם נבחרת איטליה שקיבלה כרטיס אוטומטי.

הרכב משוער: סהר חסון, רז מאיר, עמית ביטון, ניר ברדע, שי בן דוד, נטע לביא, דן גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, מתן חוזז, מוטי ברשצקי, שון וייסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully