וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון, בן חיים, צדק ודוידזאדה ירכיבו את חוליית ההגנה נגד מקדוניה

30.8.2017 / 19:20

ביברס נאתכו ואלמוג כהן יפתחו בקישור. כהן לקראת המשחק: "רוצים להחזיר את הכבוד שלנו, הגיע הזמן להראות שהשתנינו". ליאור רפאלוב: "לא מבין למה אומרים שאנחנו פייבורטים". מונס דאבור נטש את האימון, איתי שכטר עשוי להחליפו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מקדוניה במוקדמות המונדיאל. אלישע לוי תרגל את ההחלק ההגנתי לקראת המשחק מחר: בן ביטון יפתח בעמדת המגן הימני, טל בן חיים ושיר צדק בלמים ואופיר דוידזאדה מגן שמאלי. בקישור האחורי ישחקו ביברס נאתכו ואלמוג כהן.

בנוסף, כבר עתה ברור שערן זהבי וטל בן חיים יפתחו בחלק הקדמי, ונראה שלוי יתרגל מחר את שני השחקנים הנותרים בהתקפה. כרגע, נראה שתומר חמד מקבל עדיפות ברורה על מונס דאבור, שנטש את האימון. דאבור ייבדק רק מחר בעקבות הכאבים במפשעה ולאחר מכן יתברר אם הוא יהיה בסגל. במידה שדאבור לא יהיה כשיר, איתי שכטר חלוץ בית"ר ירושלים עשוי לקבל זימון. לוי ישחק בשיטה של 4-4-2 שבה בן חיים יתופקד בכנף שמאל. יחד עם זאת, ראוי לציין שהמאמן לא נעול על השיטה ואם יחליט לעלות בסופו של דבר במערך שכולל שלושה שחקני קישור, כפי שנהג ברוב משחקי הקמפיין הנוכחי, ייתכן שדן איינבינדר יפתח.

"גם אנחנו לקחנו את ההפסד לאלבניה מאוד רע", אמר אלמוג כהן. "זה נורמלי שקהל נמשך לנבחרת מצליחה ואני קורא לקהל שיבוא, אני מבטיח שניתן הכל ומקווה שנשמח אותם. זה משחק מאוד קריטי כי אנחנו יודעים מה ניצחון יכול לעשות ומה הפסד יכול לעשות. אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד שלנו. עד המשחק מול אלבניה הקמפיין היה יפה מאוד, אי אפשר להיראות כמו שנראינו. הגיע הזמן להראות שהשתנינו, שאנחנו באים לתת הכל, גם בשבילנו וגם בשביל הקהל".

עוד בנושא:

לוי באסיפה: "התוצאה מול אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את אמון הקהל"
נבחרת ישראל: איתן טיבי שוחרר מהסגל בגלל זעזוע מוח, צדק צפוי לפתוח לצד טב"ח

שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל היום באימון/קובי אליהו

על כך שהפך לשחקן הרכב קבוע אצל אלישע לוי אמר: "אני בכושר הכי טוב בקריירה שלי, אני שחקן מוביל בקבוצה בגרמניה וזה הבסיס להיות בנבחרת. אתן את הכל בנבחרת, בין אם אני בהרכב או על הספסל. אני מאושר להיות פה". על היריבה אמר כהן: "יש להם נבחרת צעירה מאוד טובה, גם הם עושים סוג של שינוי בנבחרת. ראינו כמה קשה היה לנו שם, זה לא יהיה קל. מצד שני, אנחנו רוצים לבוא ולתת הכל ולנצח".

ליאור רפאלוב הוסיף: "המשחק האחרון היה מאוד מאכזב עבור כולנו, היו לילות לא קלים אחרי המשחק מול אלבניה. בקבוצה אפשר לתקן את הרושם אחרי כמה ימים, בנבחרת זה מלווה אותך כמה חודשים. זה הזמן שלנו לנסות ולהחזיר את הכבוד שאיבדנו, תמיכת האוהדים חשובה לנו מאוד. אנחנו יודעים שאכזבנו לא מעט חובבי כדורגל ויודעים מה מוטל על הכתפיים שלנו. אני לא מבין למה אומרים כל הזמן שאנחנו פייבוריטים, צריך לכבד את היריב שעומד מולנו. יש למקדוניה המון איכויות, אסור לנו להקל ראש באף נבחרת. אני מרגיש טוב מאוד, אני בריא לאחר הניתוח שעשיתי ועובד קשה מאוד להישאר כך".

(עדכון ראשון: 18:07)

עוד באותו נושא

לוי באסיפה: "התוצאה מול אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את אמון הקהל"

לכתבה המלאה
אלמוג כהן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"עד המשחק מול אלבניה הקמפיין היה יפה מאוד". אלמוג כהן/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully