וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי באסיפה: "התוצאה מול אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את אמון הקהל"

30.8.2017 / 8:05

מאמן הנבחרת שוחח עם השחקנים לקראת מקדוניה ואיטליה: "עד שני המשחקים האחרונים כמעט לא ספגנו, אבל נגד ספרד ואלבניה קרה משהו". בנבחרת החליטו: השחקנים יגיעו למלון רק בחמישי

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת צמד המשחקים מול מקדוניה ואיטליה, כשהמאמן אלישע לוי כבר סגור על רוב ההרכב שיפתח במשחק הראשון. אתמול קיימה הנבחרת אימון כפול, והיום ומחר תערוך אימון ערב. "צריך להיראות טוב ולנצח את מקדוניה. יהיה קשה נגדה", אמר המאמן. "אני יודע שהתוצאה נגד אלבניה אכזבה את כולם. צריך להחזיר את האמון של הקהל בנבחרת".

לוי החליט כי עד יום חמישי השחקנים ילונו בבתיהם ורק ביום חמישי השחקנים יגיעו למלון. רוב השחקנים ששיחקו השבוע לא התאמנו וסגל השחקנים באימון הערב אתמול היה מצומצם מאוד. יחד עם זאת, המאמן ערך לפני אימון הערב אסיפה שהתמקדה במשחק האחרון מול אלבניה. תחילה צפו השחקנים בטעויות בחלק ההגנתי ומאוחר יותר בהנעת הכדור בחלק הקדמי. "אנחנו מגיעים למצבים. עד שני המשחקים האחרונים המאזן היה טוב גם מבחינת ספיגות. לא ספגנו יותר מדי, אבל נגד ספרד ואלבניה משהו קרה. להבקיע שני שערים ולספוג קצת יותר משער ברמות האלה זה בסדר, אבל אנחנו צריכים להשתפר הגנתית", אמר לוי. "נצטרך לחזור לקצב הספיגות שלנו עד שני המשחקים האחרונים".

שיר צדק וטל בן חיים יפתחו במרכז ההגנה, כשבן ביטון בצד ימין ואופיר דוידזאדה מקבל כרגע עדיפות בצד שמאל. ביבראס נאתכו, אלמוג כהן, טל בן חיים וערן זהבי הם הבאנקרים של המאמן בחלק הקדמי ומבין שני השחקנים הנוספים שיפתחו ישחקו תומר חמד או מונאס דאבור. מכיוון שלוי מתלבט לגבי השיטה, עדיין לא ברור האם דן איינבינדר יפתח, או שלוי יעלה עם קשר התקפי. עומר דנינו הגיע אתמול לאימון הערב והחליף את איתן טיבי, ששוחרר מהסגל.

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
"קרה משהו נגד ספרד ואלבניה". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully