וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: מארק גאסול בפסגת הדירוג, פורזינגיס שני, פאו שלישי

אתר 'יורוהופס' פרסם את דירוג השחקנים הטובים שיופיעו באליפות אירופה. דניס שרודר הגרמני דורג תשיעי והוא הנציג היחיד מהבית "הישראלי", גם גוראן דראגיץ' וננדו דה קולו בעשירייה

דניס שרודר שחקן נבחרת גרמניה (משמאל) קולע מול ניקולה מירוטיץ' שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
יפגוש את ישראל. דניס שרודר/GettyImages

דירוג שחקני היורובאסקט של אתר 'יורוהופס' נמשך היום (רביעי) והגיע לרגע השיא שלו - עשרת השחקנים הטובים ביותר שישתתפו באליפות אירופה. בהיעדרם של מילוש תאודוסיץ', סרחיו יול, ניקולה יוקיץ', נמניה בייליצה, יאניס אנטטוקומפו ושחקנים בולטים נוספים, מי שתפס את הפסגה שלא במפתיע הוא סנטר נבחרת ספרד וממפיס, מארק גאסול. הנציג היחידי של הבית "הישראלי" בעשירייה הוא דניס שרודר הגרמני, שהגיע למקום התשיעי. ננדו דה קולו, הצרפתי של צסק"א מוסקבה, הוא היחיד ברשימה שלא משחק ב-NBA.

"הוא היה שחקן מצוין מתחילת הקריירה שלו, אבל לא הסתפק בזה והמשיך להשתפר כפי שעשה אחיו הגדול לאורך הקריירה שלו", נכתב על הבחירה באח הצעיר למשפחת גאסול. למקום השני הגיע הלטבי הנפלא של ניו יורק ניקס, קריסטאפס פורזינגיס ("אל תמצמצו, שלא תחמיצו אף רגע מאליפות אירופה הראשונה שלו בקריירה"). אחריו, אנחנו חוזרים למשפחת גאסול, ולפאו שהגיע למקום השלישי ("רשימת התארים שלו הופכת אותו לכדורסלן האירופי המצליח ביותר בכל הזמנים").

שאר שחקני העשירייה: למקום הרביעי הגיע גוראן דראגיץ', הסלובני של מיאמי. אחריו דורגו בוגדן בוגנוביץ' הסרבי (סקרמנטו), ננדו דה קולו, דריו שאריץ' הקרואטי (פילדלפיה), חברו לנבחרת בויאן בוגדנוביץ' (אינדיאנה), דניס שרודר, ובמקום העשירי - אוון פורנייה הצרפתי (אורלנדו).

עוד בנושא

דירוג שחקני היורובאסקט: עומרי כספי נבחר במקום ה-18 באליפות
כל הנוצץ - זהב? כך נראה עומרי כספי בעיניהם של המומחים הזרים
אטורה מסינה: "שמיר יודע מה משגע אותי, זה בטוח יעזור לישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully