וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה: "שמיר יודע מה משגע אותי, זה בטוח יעזור לישראל"

30.8.2017 / 12:25

לקראת המפגש מול ישראל בפתיחת היורובאסקט, התייחס מאמן איטליה להיכרות הקרובה בינו לבין עוזרו של אדלשטיין. דוידה פסקולו נפצע באימון ויחמיץ את הטורניר, באלדי רוסי הוקפץ לסגל אך לא צפוי לשחק בחמישי

צילום מסך

עוד פציעה בסגל נבחרת איטליה לקראת משחק הפתיחה של היורובאסקט מול ישראל. הפורוורד/סנטר דוידה פסקולו, שחקן מילאנו, נפצע אמש (שלישי) בברך ימין באימון הראשון של האזורי ביד אליהו ונטש את ההיכל. הבוקר התברר כי ייקח זמן מה עד שפסקולו (2.03, 26) יוכל לשוב למגרשים, ובכל מקרה הוא יחמיץ את אליפות אירופה.

אטורה מסינה כבר מצא לפסקולו מחליף: פיליפו באלדי רוסי (2.07, 27), שחקן טרנטו, הוקפץ לסגל וימריא בשעות הקרובות לתל אביב כדי להשלים את הסגל אך לא צפוי לשחק בחמישי. פסקולו אמנם נחשב לשחקן אפרורי, אבל במשחקי ההכנה הוא הציג יכולת לא רעה בכלל ומסינה ייעד לו את משבצת הפאוור פורוורד המחליף אחרי ניקולו מלי. רוסי נחשב לשחקן פחות בכיר והוא לא שרד את הניפוי האחרון של המאמן המוערך לפני חמישה ימים (יחד עם אמדאו דלה ואלה וריקרדו צ'רבי).

מסינה ממילא סבל משורה של פציעות והיעדרויות. אנדראה ברניאני ואלסנדרו ג'נטילה החליטו לוותר על ההשתתפות בטורניר הפעם (אחרי עונות אישיות מאכזבות מאוד) וגם כוכב הנבחרת דנילו גלינארי יחמיץ את האליפות בגלל הפציעה שספג כשניסה לשלוח אגרוף לפניו של שחקן יריב במשחק הכנה מול נבחרת הולנד.

דוידה פסקולו, מילאנו. GettyImages
עוד חיסור משמעותי למסינה. פסקולו/GettyImages

היום ערכו האיטלקים מסיבת עיתונאים מאולתרת במלון הילטון לקראת המשחק, והמאמן אטורה מסינה ניתח את יחסי הכוחות. "ישראל ואיטליה הן נבחרות קטנות שמשחקות מהר ועם כדורים פנימה והחוצה, אני לא רואה הבדלים בצורת הסגל", אמר מסינה. "יש לי חמישה שחקנים שדרכו ביד אליהו בפעם הראשונה בחיים שלהם. יכול להיות שהם ישחקו ברמה גבוהה בזכות הקהל, או שהם אולי יפחדו. אולי הוותיקים שלנו יעזרו להם".

על יחסיו עם עוזר מאמן ישראל דן שמיר, ששימש עוזרו בצסק"א מוסקבה בעבר: "דן יודע מה אני אוהב, מה אני לא אוהב, מה משגע אותי, אז ברור שזה יעזור להם. הוא מאמן נהדר, לא רק חבר נהדר, אני בטוח שהוא יהיה חלק חשוב במשחק הזה, אבל בסוף זה שחקנים מול שחקנים".

קפטן הנבחרת ג'יג'י דאטומה הוסיף: "אני לא אספר שום סודות. ישראל היא הייתה תמיד קבוצה שקשה להתמודד איתה. אנחנו יודעים שאנחנו נשחק מול אולם שלם, אבל בסוף זה רק חמישה על חמישה, אז נצטרך להתמקד בתוכנית המשחק ונשאר עם זה, לישראל יש שחקנים עם ניסיון וכישרון, כמו כל קבוצה אחרת ביורובאסקט. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים תחת השליטה שלנו. נעבוד קשה, נשאר בפוקוס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אטורה מסינה נבחרת איטליה. ברני ארדוב
השחקנים יירתעו מיד אליהו? מסינה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully