וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י תוקף: "לא ראוי שיקראו לי חלאה ובוגד"

שחקן ההגנה שעבר מיובנטוס למילאן השיב בחריפות לאוהדי הזברות שביקרו את המהלך: "לא כך מתנהגים למי שתמיד נתן את כולו למען יובה. כסף לא שיחק תפקיד בהחלטה לעבור קבוצה"

צילום מסך

לאונרדו בונוצ'י הגיב היום (שלישי) בחריפות לכל אלו שביקרו את המעבר שלו הקיץ משורות יובנטוס ליריבה הגדולה מילאן. שחקן ההגנה התייחס לנושא במחנה האימונים של הנבחרת האיטלקית המתכוננת למשחקים מול ספרד וישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל.

לדברי בונוצ'י: "(מאז המעבר) קראו לי חלאה, בוגד ושכיר חרב. אלו כינויים קשים ולא ראויים עבור מי שנתן תמיד הכול עבור יובנטוס. אני לא עזבתי בגלל כסף. ביובנטוס הרווחתי בעונה שעברה כמעט את אותו הסכום".

עוד בנושא
מכבי תל אביב: הבלם היווני יורגוס צבלאס מועמד
הפועל באר שבע: אינגולשטאדט מסרבת לשחרר את אלמוג כהן
דיווח: צ'לסי סיכמה עם ארסנל על רכישת אלכס אוסקלייד צ'מברליין

לאונרדו בונוצ'י שחקן מילאן. GettyImages
"בופון היה ונשאר חבר". בונוצ'י/GettyImages

בנוצ'י התייחס למערכת היחסים שלו עם חבריו לשעבר להגנת יובנטוס איתם הוא ממשיך לשתף פעולה במדי האזורי. לדברי בונוצ'י: "בשבילי ג'ורג'יו קלייני, אנדראה ברצאלי וג'יג'י בופון נשארו חברים שלי. דרכינו המקצועיות אמנם נפרדו, אבל החברויות שנוצרו בחדר ההלבשה ממשיכות".

שחקן ההגנה של האזורי דיבר גם על המאבק מול ספרד על ראשות הבית "הישראלי" ועל המפגש הצפוי בין שתי הענקיות בשבת הקרובה. לדבריו: "אנחנו רוצים לנצח, אבל זה לא יהיה קל. יש להם אלופים נהדרים ואיטליה צריכה להיות במיטבה כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully