וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אינגולשטאדט מסרבת לשחרר את אלמוג כהן

29.8.2017 / 9:41

אם לא תצליח לצרפו בחלון הנוכחי, תנסה האלופה פעם נוספת לקראת ינואר ומעריכה שייתן לה עדיפות. בניגריה טוענים: סוכנים מנסים למצוא לוואקמה קבוצה במהלך בזק ביומיים הקרובים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אינגולשטאדט מסרבת בשלב זה לשחרר את אלמוג כהן, זה המסר שקיבלו אנשי הפועל באר שבע שרוצים לצרף את השחקן. הקשר מעוניין לחזור לישראל ובמשפחתו אף מפעילים עליו לחצים לשוב ארצה, אך כהן הבהיר לסביבתו וגם לאנשי באר שבע שיתנהג כמקצוען והוא לא מתכוון לעורר בעיות כדי שהקבוצה הגרמנית תשחררו.

בבאר שבע ינסו להשלים את העסקה עוד השבוע אך אם יבינו שהגרמנים מתעקשים, ינסו לחדש את המגעים פעם נוספת בחלון הבא, לקראת סוף 2017. באלופה הישאלית מעריכים שכהן ייתן עדיפות לבאר שבע על קבוצות אחרות, בעיקר משום שבשיחות סגורות הבהיר שהוא רוצה לשחק בקבוצה של העיר בה נולד וגדל (בגיל צעיר עזב לבית"ר נס טוברוק ולאחר מכן שיחק במכבי נתניה).

בניגריה טוענים שסוכנים שונים מנסים למצוא לאנתוני וואקמה קבוצה במהלך בזק ביומיים הקרובים. אם זה לא יקרה יוכל הכוכב להשתחרר בינואר תמורת מעל עשרים מיליון שקל אך במועדון מאמינים שהישארות עד החלון הבא תתן שקט בגזרת השחקן, שירצה לרשום עונה טובה הן בליגה והן בליגה האירופאית, שם יוכל לצוד שוב את עיניהם של סקאוטים מקבוצות שונות ביבשת.

בבאר שבע עוקבים באדיקות אחר עמראן אלקרינאוי שמושאל להפועל עכו. השחקן מציג יכולת מצוינת ובאלופה מאמינים שיוכל להשתלב בשורותיה בשנים הקרובות. לשחקן הצעיר חוזה בבאר שבע לארבע העונות הקרובות.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע בודקת אפשרות לצרף את אלמוג כהן
המדריך לירידה מהירה אל הקרקע: מכבי חיפה צריכה ללמוד מהניצחון על באר שבע
דיכאון בהפועל באר שבע: "זה האתגר הכי גדול שלנו בשנים האחרונות"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט מאוכזב. GettyImages
בינתיים הוא בגרמניה. כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully