וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אייל שולמן מצטרף באופן רשמי לסגל

29.8.2017 / 13:50

האדומים הודיעו על החתמתו לעונה של הגארד, שיחזק את הסגל שנפגע בעונה שעברה מפציעתו של רביב לימונד: "שמח על ההזדמנות, בטוח שנמשיך להתחבר באימונים ולעבוד קשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רצה להמשיך בלאומית. שולמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על צירופו של אייל שולמן לסגל, אחרי שחתם על חוזה עד סוף העונה עם אופציית יציאה. האדומים החליטו לצרף שחקן ישראלי בעמדות הגארד על מנת שלא להכנס לבעיה כפי שהייתה להם בעונה שעברה עם רביב לימונד, ושולמן, שלא מצא עד לשלב זה קבוצה, יהיה זה שימלא את המשבצת הזאת. שולמן החזיק בהצעה להישאר במכבי קרית גת, בה שיחק בעונה שעברה, אך לא רצה לרדת לליגה הלאומית.

"אחרי הרבה שנים בליגה מול הפועל והקהל שלה, אני שמח על ההזדמנות להצטרף למועדון. אני בטוח שנמשיך להתחבר באימונים ולעבוד קשה כדי שניראה כמו שהפועל צריכה להיראות", אמר שולמן.

שולמן שגדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים הגיע לליגת העל בעונת 2010/11 לאחר שעלה ליגה עם הפועל יקנעם/מגידו, שלבסוף ויתרה על מקומה בליגה הראשונה. הוא שיחק במשך שנתיים במכבי ראשון לציון, והפך לגארד לגיטימי בליגה הראשונה, אך דווקא אז בחר לעבור לברק נתניה שם שיתף פעולה עם דני פרנקו. בעונת 2014/15 רשם את עונתו הטובה בקריירה במדי עירוני נהריה, ומשם המשיך להפועל חולון. העונה הגיע למכבי קרית גת, אך לא הצליח לעזור לקבוצה להשאר בליגת העל.

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי חתם לעונה אחת
מכבי חיפה הודיעה על החתמתו של ברנדון בואומן
בגלבוע/גליל הופתעו: אלכס המילטון ייבחן במחנה של גולדן סטייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully