וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי חתם לעונה אחת

29.8.2017 / 11:36

הסנטר האמריקאי (23, 2.03) ישלים את הסגל של שמוליק ברנר ויצטרף לג'ייסון סיגרס, דרו קרופורד ומארק טולפסן. רשם אשתקד 5.2 נקודות ו-3.7 ריבאונדים במדי קאנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח

ג'ראלד בברלי שחקן קליבלנד. GettyImages
משלים את הסגל. בברלי/GettyImages

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי ג'ראלד בברלי, ששיחק בעונה שעברה בקאנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח של ה-NBA. הכתומים חיפשו זמן רב אחר שחקן פנים שישלים את הסגל נכון לעכשיו, ובברלי ינחת בישראל בימים הקרובים וישלים את סגל של שמוליק ברנר, שיחסר בשלב הזה את עידן זלמנסון שנמצא עם נבחרת ישראל.

בברלי (23, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת דימן מדיויז'ן 2 של המכללות, כשהוא זוכה לשחקן ההגנה של השנה במחוז שלו במשך שנתיים. אחרי שלא נבחר בדראפט ה-NBA חתם בטלקום בון הגרמנית, אך שוחרר אחרי שמונה משחקים בלבד, שישה מתוכם ביורוקאפ, כשהוא רושם 2.7 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק ב-8 דקות להתמודדות. בעונה שעברה נבחר בדראפט ליגת הפיתוח והגיע לקאנטון צ'ארג', קבוצת הבת של קליבלנד, במדיה רשם כמה משחקים טובים וסיים את העונה עם מספרים של 5.2 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-11.7 דקות בממוצע.

הסגל של שמוליק ברנר, שכבר החל להתאמן כולל בשלב זה ארבעה זרים - בברלי, ג'ייסון סיגרס, דרו קרופורד ומארק טולפסן. בגזרת הישראלים החתימה הקבוצה הקיץ את יניב סולומון והוא הצטרף לארבעה שחקנים מהעונה שעברה - הקפטן ניצן חנוכי, הרכזים אבי בן שימול ועודד ברנדווין וסנטר נבחרת ישראל עידן זלמנסון.

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי במגעים מתקדמים עם המועדון
בגלבוע/גליל הופתעו: אלכס המילטון ייבחן במחנה של גולדן סטייט
מכבי חיפה הודיעה על החתמתו של ברנדון בואומן

אתלטיות יש לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully