וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלבוע/גליל הופתעו: אלכס המילטון ייבחן במחנה של גולדן סטייט

28.8.2017 / 20:07

הגארד האמריקאי שכבר סיכם את תנאיו בגן נר קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו בשורות אלופת ה-NBA ולא יגיע לישראל. כעת יימשכו במועדון הצפוני החיפושים אחר זר רביעי שישלים את הסגל

שחקן לואיזיאנה טק אלכס המילטון. GettyImages
במקום בית הלחמי, סטיב קר. אלכס המילטון/GettyImages

בהפועל גלבוע/גליל רצו מאוד להשלים את בניית הסגל בסוף השבוע האחרון עם החתמתו של הגארד האמריקאי אלכס המילטון, ואף הגיעו לסיכום עם השחקן אך הערב (שני) העסקה נפלה. סוכנו האמריקאי של השחקן הודיע לגלבוע כי המילטון זומן למחנה האימון של לא פחות מאלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריוורס, וינסה להשיג חוזה בקבוצה של סטיב קר. אם ינופה יעבור לקבוצת הבת של המועדון.

המילטון (23, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואוזיאנה טק משנת 2016, כשבעונתו האחרונה נבחר לשחקן השנה בקונפרנס USA, בו שיחק גם איגור קולשוב, כשהוא רושם 20.1 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-5.7 ריבאונדים. בחודש אוגוסט 2016 חתם בגורניצ'ה הפולנית, אך שוחרר לפני תחילת העונה ועבר לאוקלהומה סיטי בלו מליגת הפיתוח. במהלך העונה הועבר בטרייד לסנטה קרוז ווריוורס ורשם במדיה 11.5 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא
מוטי דניאל: "למה אין בנבחרת שחקנים ממכבי? זו שאלה שצריכה להישאל"
הפועל אילת: הגארד עמית עבו חתם לשלוש שנים במועדון
מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי במגעים מתקדמים עם המועדון

הסגל של גלבוע/גליל, ששואפת לרשום העונה הצלחה לפחות כמו אשתקד, כולל נכון לעכשיו שלושה זרים - הגארד דיאנג'לו הריסון, ושחקני הפנים טיילר סטון וזאק לידיי. מצבת הישראלים של אריאל בית הלחמי כוללת את יחזקאל סקוורר, טל קרפלס, הקפטן חואקין שוכמן, הסנטר בן אלטיט, המתאזרח ספנסר וייס והצעיר יותם חנוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully