וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: הגארד עמית עבו חתם לשלוש שנים במועדון

28.8.2017 / 16:24

השחקן הצעיר (18, 1.80) שהשתייך בעונה האחרונה לסגל של מכבי תל אביב יחזק את הקבוצה המתגבשת של מאיר טפירו. הוא הוביל את קבוצת הנוער של הצהובים לזכייה בשני דאבלים רצופים

עמית עבו שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
מצא בית חדש בדרום. עמית עבו/ברני ארדוב

הגארד עמית עבו (1.80, 18) חתם היום (שני) לשלוש שנים בשורות הפועל אילת. עבו הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א. בשתי העונות האחרונות הוא היה מהשחקנים הבולטים בליגה לנוער והוביל את הצהובים לשני דאבלים רצופים. בעונה החולפת הוא השתייך לסירוגין לסגל הבוגרים של הצהובים וערך הופעת בכורה בליגת ווינר במחזור ה-28, כאשר קלע 3 נקודות ב-4 דקות.

בעונה שעברה השתתף הגארד בטורניר היורוליג לנוער בבלגרד, שם הפגין יכולת מצוינת עם 22.8 נקודות, 4.3 אסיסטים, 2.5 חטיפות ו-5.0 שלשות. כמו כן, הוא זכה בתחרות השלשות שנערכה בטורניר ונבחר לחמישיית המצטיינים.

עוד בנושא
צרות בנבחרת ליטא: דונאטס מוטיונאס תקוע ביוסטון, צפוי להחמיץ את פתיחת היורובאסקט
מכבי אשדוד: סוכם מעברו של אלכס צ'וברביץ' מחולון, אדם הוניג חתם
הפועל ירושלים פתחה את אימוניה, שלושה זרים משלימים את הסגל

עבו ייצג את ישראל בשלושת הקייצים האחרונים באליפויות אירופה לקדטים ולנוער. ב-2015 הוא דורג רביעי באליפות אירופה לקדטים עם 20.9 נקודות למשחק ובקיץ האחרון הוא היה מלך האסיסטים של אליפות אירופה לנוער דרג ב' עם ממוצע של 5.6 למשחק, כאשר בנוסף דורג ראשון ביחס אסיסטים לאיבודים (2.4). עבו קלע 11.9 נקודות למשחק והצטיין לא פעם במאני טיים עם סלים חשובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully