וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: סוכם מעברו של אלכס צ'וברביץ' מחולון, אדם הוניג חתם

הסנטר יעזוב את הפועל חולון לאחר מגעים ממושכים עם הקבוצה הדרומית, צפוי לחתום בקרוב על חוזהו. יחל להתאמן רק בעוד מספר שבועות לאחר ששבר אצבע באימוני הנבחרת. המתאזרח מהליגה הלאומית מצטרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונה ראשונה בליגת העל. הוניג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי אשדוד/באר טוביה צפויה לצרף את הסנטר אלכס צ'וברביץ' מהפועל חולון לאחר שהמועדון הגיע להבנות עם הסגולים ועם השחקן על צירופו. צ'וברביץ' היה מועמד לאשדוד לאורך כל הקיץ, אך הפתיע לפני כחודש כשהודיע לסגולים כי הוא מתכוון להישאר בסגל לקראת העונה הבאה, בזכות החוזה אותו הוא מחזיק. בינתיים ניהלו הצדדים שיחות וסוכם מעברו. צ'וברביץ' לא יכול להתאמן בשלב זה, לאחר ששבר לפני מספר שבועות אצבע בידו במהלך אימוני נבחרת ישראל, ויהיה כשיר בעוד מספר שבועות במקרה הטוב לחזור לפעילות.

בינתיים הודיעה הקבוצה הדרומית היום על צירופו של אדם הוניג ששיחק בעונה שעברה במדי א.ס רמת השרון מהלאומית. הוניג (24, 1.85 מ'), מתאזרח ששיחק בדיויז'ן 3 של המכללות שיחק בליגה הלאומית במשך שלוש עונות. את הקריירה המקצוענית שלו החל הגארד בעונת 2014/15 במדי עירוני רמת גן. לפני שנתיים הוא עבר להפועל מגדל העמק, בה רשם 8.9 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 4.6 אסיסטים ו-2.0 חטיפות בממוצע. בעונה החולפת הוא שיחק במדי א.ס רמת השרון, בה תרם 9.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים וכמעט שתי שלשות בממוצע ב-38 אחוז.

הרכז מצטרף לסגל של בראד גרינברג ודני גוט, שכולל עד כה את הקפטן אדם אריאל, גוני יזרעאלי, נמרוד לוי, טראוויס וורץ', קמרון לונג, סק הנרי, דייויד לאורי וג'ראלד לי.

אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
תחנה חדשה. צ'וברביץ'/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully