וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה נדוביץ' וניקולה קאליניץ' הפצועים נחתכו מסגל נבחרת סרביה

מכת הפציעות של הסרבים נמשכת, דג'ורג'ביץ' החליט על הסגל הסופי. פאצ'וליה כשיר ונכלל בסגל גאורגיה: "מחכה לשחק באחת המדינות האהובות עלי". גם אוקראינה פרסמה את הסגל הסופי

שחקן פנרבחצ'ה ניקולה קאליניץ'. GettyImages
מכת הפציעות נמשכת. קאליניץ'/GettyImages

נבחרת סרביה, שנחשבת אחת המועמדות להגיע לפודיום ביורובאסקט המתקרב, פרסמה את הסגל הסופי שלה לטורניר. אלכסנדר דג'ורג'ביץ' בחר לחתוך את ניקולה קאליניץ' ונמניה נדוביץ' הפצועים, שמצטרפים למילוש תאודוסיץ', ניקולה יוקיץ', מירלוסב ראדוליצ'ה ונמניה בייליצה שלא נכללו בסגל.

אז מי כן? סטפן יוביץ', וסיליה מיצ'יץ', בוגדן בוגדנוביץ', מרקו גודוריץ', ברנקו לאז'יץ', דרגאן מילוסבלייביץ', ולדימיר לוצ'יץ', מילאן מצ'באן, סטפן בירצ'ביץ', בובאן מריאנוביץ', אוניין קוזמיץ', ולדימיר שטימאץ.

זאזה פאצ'וליה שהיה בספק ליורובאסקט יהיה כשיר לטורניר ונכלל בסגל הסופי של גאורגיה לטורניר שייצא לדרך ביום חמישי. "אני מחכה לשחק באחת המדינות האהובות עלי, ישראל", אמר הסנטר. השמות הבולטים בשורות יריבת נבחרת ישראל מלבד שחקנה של גולדן סטייט הם אלה של טורניקה שנגיילה, גיורגי שרמדיני, מנושאר מרקיושווילי והמתאזרח האמריקאי מייק דיקסון.

הסגל המלא של איליאס זורוס: מייק דיקסון, גיורגי גמקרלידזה, אנטולי בויסה, זאזה פאצ'וליה, גיורגי צינצדזה, גיורגי שרמדיני, דודה סנדזה, מנושאר מרקיושווילי, מיכאיל ברישווילי, טורניקה שנגיילה, גוגה ביטדזה, איליה לונדרידזה.

יריבה נוספת של ישראל, אוקראינה, הודיעה גם כן על הסגל הסופי, ממנו חסרים הכוכב הגדול קירילו פסנקו הסובל מפציעה. האוקראינים יופיעו ללא פו ג'טר או מתאזרח אחר, והסגל שלהם כולל את דניס לוקשוב, אולכסנדר מישולה, אולכסנדר קולצ'נקו, אולכסנדר ליפוביי, ולדימיר קונב, מקסים קורניינקו, איגור זצייב, ויאצ'סלב קרבצוב, ארטם פוסטובי, מקסים פוסטוזבונוב, ויאצ'סלב בוברוב, רוסלן אוטברצ'נקו.

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין: "ההחלטה על השחקן שינופה לא קלה, נשב ונחליט"
מוטי דניאל: "למה אין בנבחרת שחקנים ממכבי? זו שאלה שצריכה להישאל"

נבחרת איטליה כבר נחתה

לגרמנים אין מים בברזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully