וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון נופה מסגל נבחרת ישראל ליורובאסקט

29.8.2017 / 12:58

ארז אדלשטיין פרסם את הסגל הסופי שכולל 12 שחקנים וניפה את הגארד שרשם אשתקד את העונה הטובה בקריירה, עם 14 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק בחיפה. אלישי כדיר שרד את הניפוי האחרון

עמית שמחון, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
המנופה האחרון. שמחון/יוסי ציפקיס

נקבע הסגל הסופי של נבחרת ישראל ליורובאסקט: המאמן ארז אדלשטיין פרסם היום (שלישי) את 12 השחקנים שיופיעו באליפות אירופה וניפה ברגע האחרון את עמית שמחון.

"באיגוד הכדורסל מבקשים להודות לעמית על קמפיין נהדר, יכולת מצוינת והתנהלות ללא דופי לאורך כל תקופת ההכנה", אמרו באיגוד. "אין לנו ספק ששמחון יהיה חלק משמעותי מסגל הנבחרת בעתיד הקרוב וכבר בנובמבר אז יחלו משחקי מוקדמות גביע העולם".

הגארד בן ה-27, שעבר הקיץ להפועל אילת, רשם בעונה החולפת את עונתו הטובה בקריירה במדי מכבי חיפה עם 14 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. גם במשחקי ההכנה הוא קיבל הזדמנויות, אבל נראה שריבוי הגארדים בסגל של אדלשטיין פעל לרעתו.

בשבוע שעבר נופה מהסגל הסנטר אלכס צ'וברביץ', ששבר את ידו ולא יכול היה להיות כשיר לאליפות בזמן. כעת כולל הסגל של הנבחרת את הקפטן עומרי כספי, ליאור אליהו, ריצ'רד האוול, גל מקל, עוז בלייזר, גיא פניני, עידן זלמנסון, יותם הלפרין, בר טימור, יוגב אוחיון, שון דאוסון ואלישי כדיר.

גארדים: גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, יותם הלפרין, שון דאוסון

פורוורדים: עומרי כספי, ליאור אליהו, גיא פניני, עוז בלייזר, אלישי כדיר

סנטרים: ריצ'רד האוול, עידן זלמנסון

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין אמר אמש: "ההחלטה על השחקן שינופה לא קלה, נשב ונחליט"
הוא כשיר: זאזה פאצ'וליה בסגל נבחרת גאורגיה ליורובאסקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully